اخبار و رویدادها: دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان نشست شورای رفاهی اعضای هیات علمی منطقه 9 کشور

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان نشست شورای رفاهی اعضای هیات علمی منطقه 9 کشور
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴- ۱۰:۱۳:۲۲

دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان نشست شورای رفاهی اعضای هیات علمی منطقه 9 کشور

دومین نشست شورای رفاهی اعضای هیات علمی دانشگاه های منطقه 9 در دانشگاه صنعتی شاهرود با هدف بحث و بررسی در رابطه با مشکلات مسکن هیات علمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در نشست شورای رفاهی اعضای هیات علمی منطقه 9 کشور که بیست و دوم دی ماه در سالن کوثر این دانشگاه برگزار شد ضمن خوش آمد گویی به اعضای این شورا و تجلیل از خدمات ارزنده آنها افزود: دغدغه مسکن، معیشت و ازدواج باعث می شود که اعضای هیات علمی نتوانند به تحقیق و پژوهش به نحو احسن بپردازند.
وی با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوبی در هیات امناء دانشگاه ها وجود دارد و می شود تسهیلات بهتری در اختیار اعضای هیات علمی قرار داد ابراز امیدواری کرد با رایزنی، بررسی و یافتن راه حل خوب فضای رفاهی را به نحو احسن باز کنیم که شان هیات علمی در نظر گرفته شود.
دکتر فاتح در بخش دیگری با تاکید بر تکریم کارکنان یک سازمان تصریح کرد: در دانشگاه صنعتی شاهرود تکریم مجموعه به خوبی صورت گرفته و همه همکاران همدل و همراه با یکدیگر در جهت پیشرفت دانشگاه تلاش می کنند.
وی صنعتی شدن دوباره دانشگاه را نتیجه همدلی و انسجام تمامی همکاران عنوان کرد و افزود: هرچه ارتباط بهتر باشد و از نظرات استفاده شود موفقیت نیز بیشتر می شود.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار داشت: فارغ التحصیلان دانشگاهی سرمایه های کشور هستند و باید با فکر و برنامه ریزی از توان و نیروی این قشر به خوبی استفاده کرد.
دکتر فاتح تاکید کرد: دانشگاهی موفق است که علاوه بر تولید علم، وارد عرصه فناوری شده و تولید ثروت کند.
وی افزود: شاهرود به خاطر داشتن آب و هوایی خوب و قرار داشتن بین جنگل و کویر و وجود دانشگاه های مختلف، محیطی مناسب جهت انجام کارهای علمی و تحقیقاتی است.

دکتر محمد علی مولایی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه ضمن خوش آمد گویی به شورای رفاهی اعضای هیات علمی منطقه 9،از دکتر فاتح به جهت سیاست های وی در زمینه تکریم اعضای سازمان و ایجاد حس دوستی و فضای باز در انجام کارها تقدیر کرد.
در ادامه جلسه اعضای حاضر در رابطه با حل مشکلات مسکن هیات علمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است جمع بندی پیشنهادات این جلسه به دبیران شورای رفاهی مناطق ارسال می شود.

 

12345