اخبار و رویدادها: از آبان ماه سال گذشته تا کنون:انجام 48 طرح دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود

از آبان ماه سال گذشته تا کنون:انجام 48 طرح دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴- ۱۵:۱۹:۳۱

از آبان ماه سال گذشته تا کنون:انجام 48 طرح دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: از آبان ماه سال گذشته تا کنون 48 طرح دانشجویی در پژوهشکده دانشجویی این دانشگاه تایید شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در گفتگو با خبرنگاران از انجام 48 طرح دانشجویی در پژوهشکده دانشجویی این دانشگاه خبر داد و افزود: از این تعداد،38 طرح در حال انجام و 10 طرح دیگر به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان عضو پژوهشکده دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در کنفرانس ها و همایش های مختلف طرح های خود را ارائه و در مسابقات مختلف نیز شرکت می کنند اظهار داشت: از تعداد کل طرح های دانشجویی این دانشگاه از آبانماه سال گذشته تا کنون، سه طرح جهت شرکت در مسابقات دانشجویی تصویب و سه طرح دیگر نیز در حال انجام است.

دکتر فاتح زمینه سازی مناسب جهت شناسایی ایده ها، استعدادها و رشد خلاقیت و نوآوری های علمی و فنی دانشجویان، جهت دهی به استعدادهای برتر و برگزیدگان برنامه‌های مرکز بمنظور قرارگرفتن در جایگاه‌های شغلی مناسب و مورد نیاز کشور و در نهایت تربیبت پژوهشگر طبق شاخص های بومی را از جمله اهداف پژوهشکده دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود برشمرد.

پژوهشکده دانشجویی دانشگاه شاهرود در سال 1387به منظور تمرکز، تقویت،ساماندهی و ارتقاء فعالیت های علمی، پژوهشی و فناوری دانشجویان و سرعت بخشیدن به فعالیت های پژوهشی، تحقق جهاد علمی و نهضت نرم افزاری در کشور تاسیس شد.

 

 

 

 

 

12345