اخبار و رویدادها: اطلاعیه؛ تقویم آموزشی

اطلاعیه؛ تقویم آموزشی
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴- ۱۱:۳۴:۳۶

اطلاعیه؛ تقویم آموزشی

اطلاعیه؛ تقویم آموزشی

پایان کلاس های درسی در نیمسال اول سال تحصیلی 95-94

 

اولین نیم سال تحصیلی 95-94  که از بیست و یکم شهریور 94  آغاز شده بود مطابق تقویم آموزشی دانشگاه با برگزاری امتحانات در کلیه مقاطع تحصیلی از تاریخ 94/10/14  لغایت28 /10 /94 به پایان خواهد رسید. مطابق دستورالعمل برگزاری امتحانات ساعت شروع امتحانات صبح ها  8:30 و بعد از ظهر ها 14 مطابق برنامه زمانی پیش بینی شده توسط دانشکده ها خواهد بود.

آقای دکتر عطایی معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن اعلام این خبر (ع) اعلام کرد که پس از ثبت نمرات توسط مدرسین مربوطه بر اساس زمانبندی اعلام شده در دستورالعمل برگزاری امتحانات و انتخاب واحد درسی توسط دانشجویان مطابق تقویم آموزشی دانشگاه ، نیمسال دوم تحصیلی 95-94 از تاریخ 17/11/94 آغاز و تا تاریخ 19/3/94 ادامه خواهد یافت. بازه زمانی امتحانات در نیمسال دوم 95-94  نیز از تاریخ 22/3/95 لغایت 5/4/95 خواهد بود. ایشان ضمن تشکر از اعضاء محترم هیات علمی و مدرسین محترم مدعو در برگزاری منظم کلاسهای درسی، برای دانشجویان عزیزدر امتحانات پایان نیمسال تحصیلی آرزوی موفقیت نمود. همچنین به جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دانشجویان عزیز را به رعایت دقیق موارد مندرج در دستورالعمل امتحانات توصیه نمودند.

آقای دکتر عطایی همچنین اعلام کرد که پیرو مصوبه شورای گسترش آموزش عالی مبنی بر موافقت با تغییر نام دانشگاه شاهرود به دانشگاه صنعتی شاهرود از این پس مدارک دانش آموختگان این دانشگاه با نام دانشگاه صنعتی شاهرود صادر خواهد شد.

12345