اخبار و رویدادها: افزایش ظرفیت سالن همایش دانشکده معدن دانشگاه صنعتی شاهرود

افزایش ظرفیت سالن همایش دانشکده معدن دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴- ۱۵:۲۳:۴۴

افزایش ظرفیت سالن همایش دانشکده معدن دانشگاه صنعتی شاهرود

رییس دانشکده معدن،نفت و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود از افزایش ظرفیت سالن همایش این دانشکده از 168 نفر به 204 نفر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر عرب امیری با بیان اینکه ظرفیت سالن همایش دانشکده معدن این دانشگاه از 168 نفر به 204 نفر افزایش یافته افزود: سیستم صوتی سالن نیز به طور کامل تعویض و محل آن اصلاح شده است.

عرب امیری نوسازی سیستم تصویری سالن نوسازی شده و تعمیر بخش آسیب دیده سقف کاذب را از دیگر اقدامات انجام شده در سالن همایش دانشکده معدن بیان کرد و اظهار داشت: طی سال جاری بیش از 20 مراسم در این سالن برگزار شده است.

وی تعمیر نمازخانه دانشکده، کاربردی شدن فضاهای مرکز کامپیوتر و تجهیز مرکز، زیبا سازی طبقه دوم و سوم دانشکده با نصب ویترین کانی،سنگ و گل، مجهز شدن طبقه همکف به دوربین مدار بسته و رنگ آمیزی قسمتی از فضای دانشکده را از دیگر اقدامات انجام شده طی سال جاری برشمرد.

رییس دانشکده معدن،نفت، وژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار داشت:همچنین تمامی کلاس های دانشکده مجهز به ویدئوپروژکتور شده، صندلی ها تعمیر و بازسازی و فضاهای فیزیکی آموزش دانشکده هم اصلاح و کاربردی تر شده است.

 

12345