اخبار و رویدادها: اعلام برندگان رقابت های والیبال درون دانشگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود

اعلام برندگان رقابت های والیبال درون دانشگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴- ۱۱:۵۵:۱۳

اعلام برندگان رقابت های والیبال درون دانشگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود، اسامی برندگان رقابت های والیبال درون دانشگاهی این دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر علی حسنی افزود: مسابقات والیبال درون دانشگاهی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو آغاز و تا سوم دی در سالن انقلاب این دانشگاه ادامه داشت.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها 18 تیم در قالب 4 گروه به صورت دوره ای با هم رقابت کردند که در نهایت تیم های برق شفیعی و تربیت 91 از گروه اول، ارشد تربیت و عمران عاطفی نیا از گروه دوم، کشاورزی و تربیت کوثری از گروه سوم و تیم های فیزیک و مکانیک حسین زاده از گروه چهارم به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

دکتر حسنی اظهار داشت: بعد از انجام بازی های دور حذفی نیز تیم های مکانیک حسین زاده،برق شفیعی، عمران عاطفی نیا و تربیت91 به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و بعد از انجام بازی های این مرحله دو تیم برق شفیعی و تربیت 91 به فینال راه یافته و در نهایت تیم تربیت91 قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شاهرود افزود: تیم های برق شفیعی، عمران عاطفی نیا و مکانیک حسین زاده نیز به ترتیب مقام های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

این دوره از رقابت ها به سرپرستی علی رضا ایمانی برگزار و محمد نجفی، علیرضا ایمانی، علی اصغر کردلو و علی برجی نیز داوری مسابقات را بر عهده داشتند.

 

 

12345