اخبار و رویدادها: رییس و کارکنان دانشکده کشاورزی با امام جمعه بسطام دیدار کردند

رییس و کارکنان دانشکده کشاورزی با امام جمعه بسطام دیدار کردند
پنج شنبه ۳ دی ۱۳۹۴- ۱۳:۵۹:۵۳

رییس و کارکنان دانشکده کشاورزی با امام جمعه بسطام دیدار کردند

به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه رییس، مدیران گروه، مشاور فرهنگی، مدیر امور اداری و کارشناس فرهنگی دانشکده کشاورزی دانشگاه شاهرود با امام جمعه بسطام دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که سه شنبه اول دی ماه در دفتر امام جمعه بسطام برگزار شد، رئیس دانشکده کشاورزی گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده ارایه کرد.

دکتر محمدرضا عامریان با اشاره به حضور قریب به 40 عضو هیات علمی و وجود 17 رشته گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری در دانشکده کشاورزی، تجمیع این امکانات در دانشکده کشاورزی بسطام را پتانسیل با ارزشی برای استان و خصوصا شهرستان شاهرود و منطقه بسطام عنوان کرد و مساعدت امام جمعه و همیاری مردم بسطام در اتمام پروژه های عمرانی دانشکده را خواستار شد.

وی افزود: این کمک ها می تواند از طریق مجمع خیرین دانشگاه صورت پذیرد تا بتوان از قبل این کمک ها اعتبارات مناسبی نیز از وزارت علوم جذب شود.

دکتر عامریان در راستای وحدت حوزه و دانشگاه، همچنین پیشنهاد کرد دانشکده کشاورزی جهت بالا بردن سطح علمی طلبه های حوزه علمیه بسطام در خصوص علوم و فناوری های جدید کلاس های آموزشی در حوزه یا دانشکده کشاورزی برگزار نماید.

امام جمعه بسطام نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد رییس دانشکده کشاورزی در خصوص عملی کردن وحدت حوزه و دانشگاه سخنانی در این خصوص بیان کرد.

حجت الاسلام سیدعلی رضوی ضمن اعلام آمادگی همکاری در برگزاری مراسم فرهنگی در دانشکده، خبر ساخت حوزه علمیه بسطام در نزدیکی دانشکده را اعلام کرد و بر نزدیکی هر چه بیشتر این دو نهاد علمی، فرهنگی و دانشگاهی تاکید کرد.

 

12345