اخبار و رویدادها: طی 11 ماه گذشته: چاپ 31 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی دانشگاه شاهرود

طی 11 ماه گذشته: چاپ 31 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴- ۱۰:۴۲:۰۷

طی 11 ماه گذشته: چاپ 31 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی دانشگاه شاهرود

رییس مرکز مجلات علمی و چاپ و نشر دانشگاه شاهرود از چاپ 31 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه از آبان ماه سال گذشته تا پایان مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر ناصر گودرزی با بیان اینکه از آبان ماه سال گذشته تا پایان مهرماه سال جاری تعداد 31 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه به چاپ رسیده است افزود: این تعداد شامل 7 جلد کتاب تالیفی چاپ اول و 5 جلد نیز کتاب تالیفی چاپ مجدد،2 جلد کتاب تدوین و گردآوری و 2 جلد کتاب تدوین نیز در حال چاپ می باشد. 7 جلد کتاب ترجمه شده، 4 جلد در حال چاپ و 4 جلد نیز چاپ مجدد از نوع ترجمه می باشد.

وی با بیان اینکه مرکز چاپ و نشر دانشگاه شاهرود 9 مجله علمی را ساماندهی کرده است، اظهار داشت: از این تعداد 7 نشریه  دارای اعتبار علمی- پژوهشی می باشند.

دکتر گودرزی تصریح کرد: مرکز چاپ و نشر دانشگاه شاهرود تلاش خود را جهت نمایه کردن مجلات علمی، پژوهشی (به زبان انگلیسی) دانشگاه در پایگاه­های معتبر بین المللی از جمله scopous آغاز کرده است افزود و  در حال حاضر هر سه نشریه انگلیسی زبان دنشگاه شامل نشریه «JME»از دانشکده معدن، نشریه JAD از دانشکده کامپیوتر و نشریه JAS از دانشکده ریاضی به مرکز پایگاه بین المللی( SCOPUS)  جهت بررسی و نمایه سازی ارسال شده است.

رییس مرکز مجلات علمی و چاپ و نشر دانشگاه شاهرود ادامه داد: مقالات نشریه «JAD» از دانشکده کامپیوتر دارای شناسه ( DOI) می باشد.

وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت ­های این مرکز می توان به تدوین آئین نامه­ های جدید چاپ و نشر کتاب و همچنین نگارش آئین نامه اجرایی نشریات دانشگاه اشاره کرد.

 

 

12345