اخبار و رویدادها: نشست هیات رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشکده ریاضی

نشست هیات رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشکده ریاضی
پنج شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴- ۱۲:۱۰:۴۲

نشست هیات رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشکده ریاضی

نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه شاهرود با رییس و اعضای هیات علمی دانشکده ریاضی به منظور بررسی پیشرفت های دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در نشست با رییس و اعضای هیات علمی دانشکده ریاضی ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول افزود: این ایام متعلق به پیامبر اکرم (ص) است و انشاءالله مشمول رحمت الهی و  برکات خداوندی شویم.

وی نشست با اعضاء هیأت علمی دانشکده ریاضی را یک روز به یاد ماندنی برشمرد و اظهار داشت: برخی از نکته های مطرح شده در این گونه جلسات هشدار دهنده است و نشان دهنده این است که همه ما در یک شرایط حساس و رقابتی قرار گرفته ایم.

دکتر فاتح افزود: دانشجو با تبلیغ امکانات آموزشی و پژوهشی و معرفی هیات علمی دانشگاه و سایر مطالبی که به دیگران منتقل می کند می تواند در تصمیم سازی و انتخاب محل تحصیل دانشجویان ورودی تاثیر گذار باشد.

رییس دانشگاه شاهرود، با بیان این که همه ما در یک کشتی سوار هستیم و اگر یک نقطه کشتی آسیب ببیند همه آسیب می بینند افزود: باید با فراهم کردن امکانات رفاهی، آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی خوب برای دانشجویان، میزان رضایت مندی آنها را بالا ببریم.

وی با اشاره به اهمیت فراهم کردن امکانات خوابگاهی برای تمامی دانشجویان غیر بومی دانشگاه اظهار داشت: اختصاص خوابگاه به دانشجو باعث آرامش روح و روان خانواده ها و جلوگیری از بسیاری مشکلات اجتماعی ناشی از پراکندگی دانشجویان در سطح شهر می شود.

دکتر فاتح با بیان اینکه دیگر ردیف بودجه دولتی برای ساخت خوابگاه در دانشگاه ها وجود ندارد از اعضای هیات علمی بخاطر مشارکت در ساخت خوابگاه تقدیر تمود و تصریح کرد: ساخت خوابگاه رحمت و صلوات ماندگار برای کسانی است که برای رضای خدا گام برمی دارند. وی افزود: این اقدام که سرشار از معنویت و صداقت است، سند معتبری در ارتباط عمیق استاد و شاگردی است.

وی در بخش دیگری با معرفی پروژه های عمرانی دانشگاه تصریح کرد: تمامی پروژه ها در حال پیشرفت است.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ همکاران انجام گرفت.

نیاز به کارشناس آموزشی، امنیت فیزیکی دانشکده، امکانات چاپ و تکثیر برای دانشجویان دکتری، توسعه فضای سبز، داشتن مرکز کامپیوتر مجزا، اعطای پژوهانه (گرنت) به اساتید، وضعیت سیستم تهویه، تسهیل روند تصویب طرح پژوهشی، مهلت ثبت نمره دانشجویان مقطع دکتری و تسهیلات بانکی از جمله موضوعاتی بود که از سوی دانشکده در این نشست مطرح و معاونان پاسخ دادند.

 

 

 

 

12345