اخبار و رویدادها: بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود

بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴- ۱۱:۲۲:۱۴

بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود

به مناسبت 16 آذر و روز بزرگداشت مقام دانشجو جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور رییس و مدیران گروه آموزشی دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر رضا شیخ در جلسه پرسش و پاسخ که به مناسبت 16 آذر در تالار آمفی تئاتر دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به رسالت دانشجو به عنوان قشر فرهیخته جامعه، تحصیل همراه با تعهد را رمز موفقیت آنان دانست.

وی تصریح کرد:رسالت یک دانشجو با رسالت یک فرد عامی در برخورد با وقایع روز متفاوت است و دانشجو در مسیر رسیدن به این نقطه از سرمایه ای عظیم به نام جوانی و شور جوانی برخوردار است که می تواند خرج کند.

 دکتر شیخ اظهار داشت: دانشجویان باید توجه داشته باشند که مسئولان این کشور افرادی از بین آنها خواهند بود از این رو باید آینده نگر  باشند و افق های دور دست را ببیند.

 در ادامه مدیران گروه به سوالات آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان پاسخ دادند.

سکون علمی میان دانشجویان، بی انگیزگی، کمبود امکانات رفاهی، کمبود فضای آموزشی استاندارد، عدم بازدیدهای علمی از جمله سوالات دانشجویان بود که به این سوالات پاسخ داده شد.

در پایان به پژوهشگران برتر دانشکده با لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد. پخش نماهنگ، سرود، شعرخوانی و پذیرایی از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

 

 

12345