اخبار و رویدادها: بمناسبت روزدانشجو:برگزاری جشنواره هنری وسرگرمی پویش2دردانشگاه شاهرود

بمناسبت روزدانشجو:برگزاری جشنواره هنری وسرگرمی پویش2دردانشگاه شاهرود
یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴- ۱۳:۰۵:۵۷

بمناسبت روزدانشجو:برگزاری جشنواره هنری وسرگرمی پویش2دردانشگاه شاهرود

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شاهرود از برگزاری جشنواره هنری و سرگرمی پویش 2 به مناسبت شانزدهم آذر بزرگداشت روز دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر مهدی برادران افزود: به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، جشنواره هنری وسرگرمی پویش 2، با هدف شکوفایی استعدادهای دانشجویان در راستای تاثیر گذاری بر فضای فرهنگی و هنری کشور، پوشش همه سلیقه ها، ایجاد شور و نشاط و آموزش های مهارت های مورد نیاز هر فرد در تالار شقایق های این دانشگاه در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی، طراحی روی لباس، معرق و منبت، خوشنویسی، کوئیلینگ، چرم دوزی،خیاطی و ویترای از بخش های مختلف این جشنواره است.

دکتر برادران ورزش و سرگرمی شامل برگزاری مسابقات دارت، دومینو، هولاهوپ، فوتبال دستی، مسابقات فکری، PES و طناب کشی را از دیگر بخش های جشنواره هنری و سرگرمی پویش 2 عنوان کرد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شاهرود اظهار داشت: علاوه بر آن پایگاه سنجش سلامت هلال احمر نیز در این جشنواه فعال و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره پانزدهم آذرماه سال جاری در تالار شقایق های این دانشگاه همراه با جایزه های متنوع آغاز و تا شانزدهم آذر ادامه دارد.

 

12345