اخبار و رویدادها: مراسم یادبود حاج مجید یونسیان جانباخته منا در مسجد دانشگاه شاهرود

مراسم یادبود حاج مجید یونسیان جانباخته منا در مسجد دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴- ۱۶:۴۹:۵۵

مراسم یادبود حاج مجید یونسیان جانباخته منا در مسجد دانشگاه شاهرود

مراسم یادبود و تجلیل از حاج مجید یونسیان جانباخته فاجعه منا با حضور دانشگاهیان، همکاران، دوستان و خانواده آن مهاجر الی الله در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، در مراسم یادبود حاج مجید یونسیان جانباخته مظلوم منا که دهم آذرماه سال جاری بعد از برگزاری نماز ظهر و عصر در مسجد پیامبر اعظم(ص) این دانشگاه برگزار شد،خانواده آن شهید بزرگوار، دوستان و آشنایان، کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان حضور داشتند با قرائت قرآن کریم و توسل به ائمه اطهار(ع) موجبات شادی روح وی را فراهم کردند.

رئیس دانشگاه شاهرود با اظهار همدردی و عرض تسلیت به پدر بزرگوار ایشان و بستگان آن عزیز سفر کرده گفت که دانشگاه در کنار شماست. وی با گرامیداشت این همکار وارسته از وی به عنوان انسانی راستگو، پاک، امانتدار و  وفا کننده به عهد یاد کرد. دکتر محمد مهدی فاتح با اشاره به احادیثی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و توصیف معنویت احرام، عروج ملکوتی کارشناس امور فرهنگی دانشگاه در حال احرام از سرزمین منا را نشانه سعادت و عاقبت بخیری این عزیز عنوان کرد.

پیکر این شهید والا مقام، هشتم آذرماه طی مراسم باشکوهی و بر روی دستان انبوهی از دوستداران و همشهریانش تشییع و در گلزار شهدا و در جوار عموی شهیدش مجید یونسیان آرام گرفت.

 

12345