اخبار و رویدادها: نشست هیات رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشکده معدن

نشست هیات رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشکده معدن
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴- ۱۱:۲۸:۰۲

نشست هیات رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشکده معدن

نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه شاهرود با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، هیات رئیسه دانشگاه شاهرود به دیدار دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک رفت.

 رئیس دانشگاه در این دیدار صمیمانه با تقدیر از اعضای هیات علمی و رئیس دانشکده بخاطر تلاش پیگیرانه و اظهار خرسندی از پیشرفت های دانشکده گفت که هیات رئیسه و سایر مدیران دانشگاه همگی در خدمتیم تا برای پیشرفت همه جانبه دانشگاه قدمی به جلو برداریم.

دکتر فاتح بر توسعه زیر ساخت های دانشگاه و جذب هیات علمی تاکید نمود. وی گفت که تصدی هر آزمایشگاه را به یک عضو هیات علمی بسپارید تا آن آزمایشگاه به روز شود و کانون آموزش و پژوهش دانشجویان گردد.

دکتر فاتح از دانشکده معدن خواست که معدن آموزشی دانشگاه برای آموزش های کاربردی در سطح ملی آماده سازند. وی گفت که تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

رئیس دانشگاه با تقدیر از همت والای اساتید ارجمند دانشگاه در ساخت خوابگاه دختران گفت که چگونه ممکن است نگرانی فرزندانمان و خانواده های آنها را ببینیم و اقدامی نکنیم. او ادامه داد که اثرات کارهای خیر برای آیندگان باقی می ماند و خدمت به خلق برای رضای پروردگار، بالاترین کاری است که می توان انجام داد. او این خوابگاه را یکی از نمونه های بارز توجه اساتید ارجمند به دانشجویان عزیز معرفی کرد.

دکتر فاتح اظهار داشت: استفاده از تمامی توان و نیروها و هم افزایی  مسئولان، کارکنان، استادان و اعضای هیات علمی، سهم مهمی در پیشرفت و ارتقاء دانشگاه دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه شاهرود در یک فضای رقابتی قرار داد اظهار داشت: باید هر یک از ما به مسئولیت خود  عمل کنیم و سطح رضایتمندی استاد، دانشجو و کارمند را با رعایت آیین نامه ها و مقررات بالا ببریم. او از هیات ممیزه دانشگاه به نیکی و بزرگی یاد کرد و از تلاش های آنها برای ارتقاء دانشگاه تشکر نمود.

دکتر فاتح اقدام شورای دانشگاه برای ماموریت گرا نمودن دانشگاه را ستود و گفت که این اقدام سبب تمرکز بخشی فعالیت ها در پاسخ به نیازهای کشور می شود و دانشگاه را در افکار عمومی و ارزشیابی های بین المللی و ملی ارتقا خواهد داد و رضایت دانشجویان و اساتید را به دنبال دارد.

 رئیس دانشکده نفت، معدن و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود هم در این نشست گزارشی از پیشرفت های دانشکده ارائه کرد و وضعیت آزمایشگاه و کارگاه های این دانشکده را بیان نمود.

کمبود فضای آموزشی برای دانشجویان دکتری، کمبود فضای فیزیکی، محدود بودن امکانات آزمایشگاهی و همچنین پایین بودن تعداد نیروی کارشناس از مواردی بود که دکتر علیرضا عرب امیری مطرح و خواستار تخصیص اعتبار جهت رفع این مشکلات شد.

در ادامه این نشست اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده معدن با اهدای هدیه ای از زحمات دکتر عرب امیری در جهت پیشرفت و ارتقاء سطح علمی دانشکده تقدیر و طی نامه ای نیز از دکتر فاتح خواستند تا به نحو شایسته ای از تلاش های وی قدردانی شود.

همچنین هیات رئیسه دانشگاه شاهرود از آزمایشگاه های نوسازی شده دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک بازدید کردند.

12345