اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه خلاقیت در دانشگاه شاهرود

برگزاری کارگاه خلاقیت در دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴- ۱۴:۴۶:۳۳



دبیر انجمن علمی دانشجویی معدن دانشگاه شاهرود از برگزاری کارگاه خلاقیت توسط این انجمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، رضا جمشیدی افزود: کارگاه "خلاقیت" با محوریت استفاده از تکنولوژی فکر در جهت رشد و توسعه خلاقیت های فردی و گروهی برای توسعه مهندسی معدن توسط انجمن علمی دانشجویی معدن این دانشگاه برگزار می شود.

وی پدیده خلاقیت و انسان عصر حاضر،اقتصاد مقاومتی و پارامترها و مولفه های موثر بر ثبات آن، چشم انداز 20 ساله ایران در افق 1400 از تئوری تا واقعیت، ارائه برنامه های آتی اندیشکده ذهن خلاق شرکت مس پژوهان، ارائه آمارهای اقتصادی از وضعیت اشتغال در ایران و درآمدهای نفتی و غیر نفتی، شناسایی مقدماتی راهکارهای ساده و عملی جهت اشتغال و تولید در بخش معدن و  مدیریت بحران در اشتغال رشته های مهندسی  معدن در چند سال آینده را از محورهای این کارگاه برشمرد.

جمشیدی تصریح کرد: کارگاه خلاقیت با هدف  آشنایی دانشجویان با محیط کار معدن و همچنین یادگیری راه های برخورد با مشکلات کاری در زمینه مهندسی معدن  برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن علمی دانشجویی معدن دانشگاه شاهرود  با بیان اینکه سخنران این کارگاه مهندس حسن کلانکی رئیس هیات مدیره شرکت معدن کاوان آینده با بیش از 30 سال سابقه در کارآفرینی معدنی است افزود: به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطاء می شود.

وی هزینه کارگاه را 50 هزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در کارگاه فرصت دارند تا دهم آذرماه به دفتر انجمن مراجعه کنند.

جمشیدی در پایان خاطر نشان کرد: این کارگاه 22 آذرماه در سالن همایش های دانشکده نفت، معدن و ژئوفیزیک برگزار خواهد شد.

12345