اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ هیأت رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشجویان

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ هیأت رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشجویان
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴- ۲۲:۴۵:۱۴



برگزاری جلسه پرسش و پاسخ هیأت رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشجویان

 جلسه صمیمانه پرسش و پاسخ هیأت رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشجویان، شامگاه 7 آذر در مسجد پیامبر اعظم (صاین دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه شاهرود با گرامیداشت ایام اربعین حسینی(ع) و 16 آذر روز دانشجو، عروج عارفانه همکار و کارشناس امور فرهنگی دانشگاه شهید مجید یونسیان در فاجعه غمبار منا را تسلیت گفت و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم از خداوند مسألت نمود.

دکتر محمد مهدی فاتح با ارائه گزارش مبسوطی از اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر، به بازسازی و نوسازی خوابگاه های پسران اشاره کرد و گفت: دغدغه اصلی ما این بود که با بازگشت دانشجویان در شهریور ماه و بازگشایی دانشگاه، خوابگاه برای دانشجویان آماده باشد.

وی به انجام این پروژه در مدت 70 روز اشاره کرد و خطاب به دانشجویان بیان داشت: نگرانی شما برای اسکان نگرانی ما است و ما درصدد هستیم که این امکان را برای همه شما فراهم کنیم.

دکتر فاتح با اشاره به تکمیل و تجهیز خوابگاه پسران در پردیس مهندسی و فناوری های نوین به ظرفیت 265 نفر گفت: این پروژه با همت و تلاش همکاران دانشگاه و با استفاده از درآمدهای اختصاصی دانشگاه به اتمام رسید.

رئیس دانشگاه شاهرود با اشاره به تأسیس بنیاد خیرین دانشگاه، این مهم را یکی از موفقیت های بزرگ دانشگاه عنوان کرد و افزود: با کمک بنیاد خیرین ساخت خوابگاه آغاز شده و ان شاء الله به لطف خدا و با همیاری کارکنان و اعضای هیأت علمی با تخصیص درصدی از حقوق شان برای خوابگاه و یا دانشجویان بی بضاعت این مسیر خیر استمرار می یابد.

وی در ادامه گزارشی از روند پیشرفت ها در زیر ساخت های حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی را ارائه کرد و به انجام پروژه نوسازی اردوگاه آموزشی دانشگاه با همت خیرین و تلاش شبانه روزی همکاران در طول تابستان اشاره کرد و گفت: معدن آموزشی و اردوگاه دانشگاه در کشور کم نظیر است و این مجموعه برای شما دانشجویان آماده بهره برداری شده است که دانشجویان ورودی جدید در ابتدای سال تحصیلی از آن بهره مند شدند.

در ادامه با طرح سوالات و مشکلات دانشجویان در هر یک از حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی معاونان دانشگاه پاسخ مقتضی را ارائه کردند.



12345