اخبار و رویدادها: تقاضای دانشگاه از اساتید برای کمک به دانشجویان بی بضاعت و ساخت خوابگاه

تقاضای دانشگاه از اساتید برای کمک به دانشجویان بی بضاعت و ساخت خوابگاه
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴- ۰۷:۳۷:۳۹

تقاضای دانشگاه از اساتید برای کمک به دانشجویان بی بضاعت و ساخت خوابگاه

رئیس دانشگاه شاهرود در جلسه هیات امنای بنیاد خیرین با ذکر کمک های ارزنده اعضای هیأت علمی به دانشجویان گفت: چقدر خوب است اگر همکاران عزیز درصدی از حقوق خود را برای کمک به دانشجویان بی بضاعت و امر خوابگاه سازی اختصاص دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، رئیس دانشگاه شاهرود در جلسه هیات امنای بنیاد خیرین با ذکر کمک های ارزنده اعضای هیأت علمی به دانشجویان گفت: چقدر خوب است اگر همکاران عزیز درصدی از حقوق خود را ماهیانه برای کمک به دانشجویان بی بضاعت و امر خوابگاه سازی اختصاص دهند. وی تقاضا نمود که دست دانشگاه را در کمک به خرج تحصیل، اسکان، تغذیه و درمان فرزندان عزیزمان بگیرید. رئیس دانشگاه اعلام کرد که یک خوابگاه را برای پسرانمان تکمیل و تجهیز کرده ایم و انشاالله با کمک خیرین یک خوابگاه برای دخترانمان در کنار خوابگاه های دختران می سازیم. وی گفت که بنده تقاضای خود را به اطلاع اساتید دانشگاه خواهم رساند و انشاالله با مهربانی و کمک عزیزانم این کار خدایی را به انجام می رسانیم. در این جلسه آقای علیرضا ابراهیمیان، کار ماشین آلات خوابگاه دختران را به عهده گرفت و آقای دکتر پیروز رئیس هیات امنای بنیاد خیرین اولین استادی بود که ماهیانه پنج درصد از حقوق خود را اختصاص داد. از طرف حضرت آیت الله العظمی سیستانی ۱۰۰ میلیون تومان برای ساخت این خوابگاه اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، خیرین حامی دانشگاه شاهرود می توانند کمک های خود را به شماره حساب بنیاد خیرین دانشگاه شاهرود ۲۹۲۳۰۸۲۷۵۴ به آدرس شاهرود، شعبه بانک تجارت دانشگاه واریز نمایند. اساتید عزیز نیز می توانند با نوشتن نامه به معاون اداری مالی  از طریق اتوماسیون اداری برای واریز ماهیانه درصدی از حقوق خود اقدام نمایند.

12345