اخبار و رویدادها: نشست هیأت رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشکده علوم زمین

نشست هیأت رئیسه دانشگاه شاهرود با دانشکده علوم زمین
چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴- ۱۲:۰۱:۲۷



در نشست هیأت رئیسه دانشگاه شاهرود با رئیس و اعضای هیأت علمی دانشکده علوم زمین رئیس دانشگاه بر فراهم کردن فضای جذب هیات علمی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمدمهدی فاتح در نشست صمیمانه با رئیس و کارکنان دانشکده علوم زمین این دانشگاه با ابراز ارادت به اعضای هیات علمی و کارشناسان، بر جذب هیات علمی در دانشگاه تاکید نمود و افزود: هیات علمی، سرمایه گرانقدر دانشگاه است. ایشان تاکید نمود که تصدی هر آزمایشگاه به یک هیات علمی سپرده شود و آزمایشگاه به مرکز آموزش و راهنمایی دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکتری تبدیل شود. وی گفت که تجهیز آزمایشگاه ها در دستور کار دانشگاه قرار دارد و نوسازی و تعمیر خوابگاه ها و فضاهای آموزشی پیگیرانه انجام می شود. ایشان تصریح نمود که برای برنامه ریزی سال آینده کلیه تعمیرات و نیازها اعلام شود.

 وی بودجه را از ارکان مهم پیشرفت دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: اگر به دنبال توسعه امکانات هستیم باید بودجه داشته باشیم که پایه محاسبه آن تعداد دانشجو  و استاد خواهد بود. دکتر فاتح  بر ضرورت ارتقای خدمات علمی، آزمایشگاهی، اداری  و رفاهی به منظور افزایش سطح رضایتمندی و جذب دانشجو و استاد تأکید کرد.

رئیس دانشگاه شاهرود ضمن اعلام حمایت از رشد و ارتقاء امور پژوهشی، ارائه مقالات ISI، طرح های پژوهشی و موضوعات کاربردی در پایان نامه ها و تجهیز آزمایشگاه ها در راستای حل مشکلات  کشور را از دیگر عوامل ارتقاء سطح علمی دانشگاه دانست.

وی تصریح کرد: فعالیت های عمرانی دانشگاه شاهرود به لطف خدا و تعامل سازنده با مسئولان به خوبی به پیش می رود.

رئیس دانشکده علوم زمین دانشگاه شاهرود هم در این نشست با عرض خیرمقدم و ارائه گزارش آماری از این دانشکده خواستار افزایش سهمیه فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری برای استفاده از امکانات خارج از کشور، افزایش کمک هزینه پایان نامه های ارشد، کمک هزینه بازدید های صحرایی، راه اندازی آسانسور و توسعه فضای آزمایشگاه ها در دانشکده  علوم زمین شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تعمیرات دانشکده پیشرفت خوبی داشته است و ان شاء الله سالن آمفی تئاتر دانشکده تا پایان ترم تحصیلی به بهره برداری می رسد.

معاون دانشجویی دانشگاه شاهرود هم در ادامه اظهار داشت: دانشکده علوم زمین جزء معدود دانشکده هایی است که به خاطر ارتباط مستمر کاری هیات علمی با دانشجویان کمترین مشکلات دانشجویی  را دارد. دکتر رمضان رمضانی افزود: در این دانشکده جوی صمیمی توام با احترام بین کارکنان حاکم است.

در پایان این نشست از تلاش های صادقانه دکتر طاهری معاون سابق دانشکده تقدیر شد.

 

12345