اخبار و رویدادها: برگزاری سلسله جلسات « سبک زندگی » در خوابگاه دختران دانشگاه شاهرود

برگزاری سلسله جلسات « سبک زندگی » در خوابگاه دختران دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴- ۱۲:۳۸:۰۰



مسئول واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود از برگزاری سلسله جلسات"سبک زندگی" به صورت هفتگی در خوابگاه دختران این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، زهرا طباطبایی افزود: سلسله جلسات "سبک زندگی" با حضور حجت الاسلام آقایی استاد حوزه علمیه یکشنبه شب های هر هفته ساعت 22 الی 24 در سالن آمفی تئاتر خوابگاه هفت تیر خواهران این دانشگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن جلساتی هم ویژه دانشجویان متاهل با موضع " آئین همسرداری " شنبه و سه شنبه هر هفته با حضور فاطمه عسکری دارای دکتری الهیات  درسالن آمفی تئاتر خوابگاه هفت تیر در حال برگزاری است.

طباطبایی برگزاری جلسات روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در نمازخانه لاله خوابگاه هفت تیر در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء و همچنین جلسات پرسش و پاسخ "دغدغه های دانشجویی" روزهای دوشنبه و سه شنبه بین ساعت 12 و 30 دقیقه الی 14 در حسینیه مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه با حضور دکتر فاطمه عسکری  را از دیگری اقداماتی برشمرد که با هدف ارتقاء سطح آگاهی دانشجویان به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

12345