اخبار و رویدادها: نشست دانشجویان دانشگاه بیارجمند با مدیر و کارکنان روابط عمومی دانشگاه

نشست دانشجویان دانشگاه بیارجمند با مدیر و کارکنان روابط عمومی دانشگاه
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴- ۱۴:۴۷:۳۸



گروهی از دانشجویان رشته روابط عمومی مرکز علمی کاربردی بیارجمند از روابط عمومی دانشگاه شاهرود بازدید و با کارکنان این واحد نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمود رحیمی در نشست با دانشجویان رشته روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی بیارجمند که در تالار کوثر این دانشگاه تشکیل شد با تاکید بر اهمیت روابط عمومی در جامعه امروز افزود: روابط عمومی پل ارتباطی مهم بین مردم و دولت است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی دانشگاه شاهرود تلاش دارد با حرکت در چارچوب قوانین به عنوان رسانه ای صادق بین دانشگاه با پرسنل، هیات علمی، دانشجو و مهم تر از همه اصحاب رسانه  قرار بگیرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه شاهرود از پرسنل با تجربه برخوردار بوده و تاکنون نیز  فعالیت های شاخصی در کل کشور و استان داشته است.

دکتر رحیمی تصریح کرد: روابط عمومی دانشگاه شاهرود به دنبال بالا بردن توان کارکنان و استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل آنها در جهت ارتقای علمی دانشگاه است.

کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه شاهرود هم در این نشست، مهم ترین دلیل موفقیت روابط ‌عمومی‌ها را تعامل و ارتباط خوب با رسانه‌ها بیان کرد و افزود: ارتباط با رسانه ها زمینه انتشار و انعکاس برنامه ها، سیاست ها و اقدامات سازمان را فراهم می کند.

احمد خدابخشیان با بیان اینکه نشست های خبری رسانه ها با مسئولان دانشگاه شاهرود به صورت دوره ای و مستمر برگزار می شود افزود: . برگزاری مصاحبه های اختصاصی این فرصت را در اختیار مدیران و کارشناسان سازمان ها قرار می دهد که نظرات و برنامه های خود را به اطلاع عموم مردم برسانند.

وی ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت حضور مستمر رسانه ها در دانشگاه و تعامل خوب رسانه ها با روابط عمومی دانشگاه را از موفقیت های روابط عمومی دانشگاه شاهرود دانست.

خدابخشیان اظهار داشت: کیفیت و کمیت اخبار دانشگاه شاهرود طی سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و در سال گذشته بیش از 600 خبر از فعالیت های این دانشگاه در خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری و هفته نامه های محلی استان و شهرستان شاهرود منعکس شد.

کارشناس روابط عمومی الکترونیک دانشگاه شاهرود هم در این جلسه افزود: روابط عمومی الکترونیک روش به کارگیری فناوری جدید ارتباطی و سیستم های نوین اطلاع رسانی در جهت ارائه خدماتی است که با خواسته ها و نیازهای لحظه ای مخاطبان و نیز با هدف تحقق بخشیدن به هدف های روابط عمومی منطبق باشد.

عطاء اله خلج افزود: هدف راه اندازی روابط عمومی الکترونیک، رسیدن به روزی است که بتوان تمام خدمات یک سازمان را به طور شبانه روزی، بدون مراجعه فیزیکی مخاطبان آن سازمان و تنها از طریق اتصال به پایگاه های آن نهاد انجام داد.

وی همچنین با ارائه توضیحاتی در رابطه با وب سایت دانشگاه شاهرود، الزامات یک سایت خوب را بیان کرد.

در ادامه دانشجویان رشته روابط عمومی مرکز علمی کاربردی بیارجمند علاوه بر بازدید از بخش های مختلف روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود، از تالارها و آرشیو دانشگاه  هم دیدن کردند.

 

12345