اخبار و رویدادها: تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده ازدیاد برداشت ازمخازن نفت وگازودانشگاه

تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده ازدیاد برداشت ازمخازن نفت وگازودانشگاه
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴- ۱۴:۴۰:۱۷

تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده ازدیاد برداشت ازمخازن نفت وگازودانشگاه

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود از امضای تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز با این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمود رحیمی گفت: با هدف به کارگیری تجربیات طرفین جهت اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک، ارتقاء دانش علمی و تجربی، انجام تعاملات آزمایشگاهی و خدمات علمی- پژوهشی و نیز انجام تعاملات پژوهشی، تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز با این دانشگاه به امضاء رسید.

وی تصریح کرد: بررسی و شناسایی نیازها و اولویت های پژوهشی، طرح های پژوهشی بنیادی، کاربردی و توسعه ای و انتقال، جذب، بومی سازی و تجاری سازی فناوری های نوظهور در زمینه نفت و گاز در کشور از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

دکتر رحیمی، همکاری های پژوهشی آموزشی به منظور ارتقای کیفیت فعالیت های پژوهشی و فناوری، ارائه خدمات علمی، تخصصی و آزمایشگاهی مورد توافق طرفین و سایر موضوعاتی که در آینده می تواند با توافق طرفین و طی الحاقیه ای به این تفاهم نامه اضافه شود را از دیگر موضوعات تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز و دانشگاه شاهرود برشمرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شاهرود تصریح کرد:این تفاهم نامه از تاریخ امضای آن فیمابین پژوهشکده و واحد پژوهشی به مدت دو سال معتبر و بعد از آن نیز با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

12345