اخبار و رویدادها: 50 طرح تایید شده در پژوهشکده دانشجویی دانشگاه شاهرود

50 طرح تایید شده در پژوهشکده دانشجویی دانشگاه شاهرود
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴- ۱۴:۳۵:۵۸

50 طرح تایید شده در پژوهشکده دانشجویی دانشگاه شاهرود

رییس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه شاهرود از 50 طرح پژوهشی تایید شده طی سال تحصیلی جدید در این در پژوهشکده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود دکتر حسین قلی زاده نرم  گفت: پژوهشکده دانشجویی در راستای تحقق بخشیدن به فعالیت های پژوهشی دانشجویان و به خصوص طرح های پژوهشی محصول محور به دو صورت طرح های پژوهشی دانشجویی و طرح های پژوهشی مسابقات دانشجویی از پژوهشگران حمایت می کند.

وی  با بیان اینکه طرح های پژوهشی دانشجویی تایید شده در سال تحصیلی جاری برابر 50 طرح است افزود: از این تعداد، 41 طرح در حال انجام و 9 طرح دیگر به اتمام رسیده است.

دکتر قلی زاده با بیان اینکه  در سال جاری نیز سه طرح پژوهشی مسابقات دانشجویی  به تصویب رسیده است اظهار داشت: این سه طرح شامل ربات پرنده چهارموتوره با قابلیت های ویژه، طراحی و ساخت زیردریایی هدایت پذیر از دور و ساخت تک سل پیل سوختی هیدروژنی تشکیل شده از GDL  و صفحه دوقطبی فلزی بومی شده است.

رییس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه شاهرود اظهار داشت: پژوهشکده دانشجویی دانشگاه شاهرود در سال 1387به منظور تمرکز، تقویت،ساماندهی و ارتقاء فعالیت های علمی، پژوهشی و فناوری دانشجویان و سرعت بخشیدن به فعالیت های پژوهشی، تحقق جهاد علمی و نهضت نرم افزاری در کشور تاسیس شد.

وی اضافه کرد: در این راستا، همه گونه طرح های پژوهشی توسط دانشجویان تعریف و جهت حمایت مادی و معنوی در پژوهشکده مصوب و به وسیله دانشجویان زیر نظر استاد راهنما و مشاور اجرا می شود.

 

12345