اخبار و رویدادها: معارفه دانشجویان جدید مهندسی مکانیک دانشگاه شاهرود

معارفه دانشجویان جدید مهندسی مکانیک دانشگاه شاهرود
پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴- ۱۱:۳۸:۳۸



مراسم معارفه دانشجویان جدید دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شاهرود با حضور رییس، کارکنان، مدیران گروه ها و اعضای هیات علمی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، در مراسم معارفه دانشجویان جدید دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه که در تالار اقاقیا برگزار شد، رییس دانشکده ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد گویی به دانشجویان جدید افزود: دانشجویان باید به علم به عنوان یک ارزش نگاه کرده و از ثانیه ثانیه وقت خود در جهت فراگیری دانش بهره ببرند.

دکتر محمدمحسن شاهمردان افزود: دانشجویان باید از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در دانشگاه برای ارتقای سطح علمی خود استفاده کنند تا در آینده فردی مفید در جهت پیشرفت و آبادانی کشور باشند.

وی در بخش دیگری با معرفی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شاهرود اظهار داشت: این دانشکده در حال حاضر دارای 32 عضو هیات علمی در چهار گروه تخصصی جامدات، سیالات، مواد و مکاترونیک است.

دکتر شاهمردان تعداد دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شاهرود را 829 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل هستند.

معرفی گرایش های حرارت و سیالات، طراحی جامدات، مکاترونیک، مواد و شیمی توسط مدیران گروه ها، بیان نکات مهم آموزشی به دانشجویان به همراه پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین توضیحاتی در رابطه با فعالیت های کتابخانه مرکزی و انجمن علمی دانشکده توسط کارشناسان ارائه شد.

معارفه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک نیز در محل این دانشکده برگزار شد.

12345