اخبار و رویدادها: کسب اعتبار علمی – پژوهشی نشریه" مدیریت منابع انسانی در ورزش"

کسب اعتبار علمی – پژوهشی نشریه" مدیریت منابع انسانی در ورزش"
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴- ۲۰:۱۳:۱۰



رئیس مرکز چاپ و نشر مجلات علمی دانشگاه شاهرود گفت: نشریه " مدیریت منابع انسانی در ورزش" دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی این دانشگاه اعتبار علمی- پژوهشی کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر ناصر گودرزی افزود: نشریه" مدیریت منابع انسانی در ورزش"  دانشکده تربیت بدنی در جلسه کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور در بیست و نهم مهرم ماه سال جاری مطرح  و با اعطای اعتبار علمی- پژوهشی  به این نشریه موافقت شد.

وی  با بیان اینکه  این نشریه به مدیر مسئولی علی یونسیان و سردبیری رضا اندام است اظهار داشت: محمد علی همتی نژاد، مهرزاد حمیدی، سید محمد حسین رضوی، محمد کشتی دار، بهرام یوسفی، رضا اندام، حسین بحر العلوم و  سید رضا حسینی نیا نیز اعضای هیات تحریریه این نشریه را تشکیل می دهند.

دکتر ناصر گودرزی  گسترش اندیشه ها و نتایج نوآوری های پژوهشی در زمینه های مدیریت در ورزش با رویکرد منابع انسانی، آسیب شناسی چالشهای کنونی ورزش، ترسیم دورنمای مطلوب برای حوزه مدیریت و منابع انسانی در ورزش و تصمیم سازی برای کمک به تصمیم گیری مدیران ورزشی و بالاخره ارتقاء سطح علمی و آگاهی کارشناسان این حوزه را  از اهداف مهم نشریه "مدیریت منابع انسانی در ورزش" دانست.

رئیس مرکز چاپ و نشر مجلات علمی دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: کلیه محققان عرصه ورزش می توانند از طریق این نشریه آخرین یافته های پژوهشی خود را با رویکردهای مربوط به مدیریت و منابع انسانی در ورزش در اختیار اندیشمندان و دست اندرکاران قرار دهند.

 

 

12345