اخبار و رویدادها: دومین جلسه توجیهی مشاوران مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه شاهرود

دومین جلسه توجیهی مشاوران مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴- ۱۹:۵۸:۲۴



دومین جلسه آموزشی- توجیهی مشاوران مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه شاهرود در سال تحصیلی جدید با حضور معاون دانشجویی دانشگاه، مسئول، کارکنان، کارشناسان و مشاوران این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر  رمضان رمضانی در دومین جلسه آموزشی- توجیهی مرکز مشاوره و سلامت این دانشگاه به بیان نقش مشاوره و ضرورت  آن در رشد و بالندگی دانشجویان پرداخت.

وی تصریح کرد: مشاوران می توانند با هدایت و راهنمایی مطلوب باعث رشد فردی و شخصیتی دانشجویان شده و رفتارهای مخاطره آمیز آنها را  کاهش دهند.

وی اظهار داشت: مشاوران  با  تصحیح برنامه های رفتاری و فکری دانشجویان می توانند این قشر را در مسیر بالندگی و رشد فردی و اجتماعی کمک کنند.

مسئول مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه شاهرود هم در این نشست گزارشی از عملکرد یک ماهه و برنامه های آینده این مرکز مطرح کرد.

حسین خادمیان به کارگیری مشاور برای پنج دانشکده معدن، عمران، کامپیوتر، برق و فیزیک، به کارگیری کارشناس تغذیه در مرکز مشاوره، به کارگیری کارشناس آموزش ارتقاء سلامت و پیشگیری از اعتیاد، راه اندازی سامانه  ارتباط با خانواده دانشجویان، رایزنی با ستاد مبارزه با مواد مخدر برای عقد تفاهم نامه جهت برگزاری کارگاه های آموزشی تربیت درمانگر اعتیاد و چاپ برشور و ... را از جمله عملکرد یک ماهه اخیر این مرکز برشمرد.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه مداخله در بحران با موضوع پیشگیری از خودکشی، اجرای طریقه توان سازی دانشجویان مشروطی و  اجرای طرح سلامت روان دانشجویان ورودی جدید از اقداماتی است که مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه شاهرود در ماه های آینده انجام خواهد داد.

 

 

12345