اخبار و رویدادها: استقبال دانشجویان دانشگاه شاهرودازبرنامه پویش عمومی چرایی مرگ برامریکا

استقبال دانشجویان دانشگاه شاهرودازبرنامه پویش عمومی چرایی مرگ برامریکا
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴- ۱۴:۵۹:۵۹



برنامه فرهنگی سیاسی «پویش عمومی جرایی مرگ بر آمریکا» به همت کانون اندیشه اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود برگزار و مورد استقبال پرشور دانشجویان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، 200 دانشجوی این دانشگاه در برنامه فرهنگی سیاسی"پویش عمومی چرایی مرگ بر آمریکا" که به مناسبت سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا برگزار شد شرکت و جملاتی با مضمون چرا مرگ بر آمریکا؟ نوشتند.

آمریکا شیطان بزرگ است، چون آمریکا لیاقت درود را ندارد، چون ستم گر است، به خاطر حفظ خون شهدا، برای حمایت از مظلومان عراق، سوریه و فلسطین، به خاطر به راه انداختن جنگ و خونریزی، نقض حقوق بشر، به خاطر جنایت هایی که انجام داده، به خاطر هزار شهید پرپر شده، به خاطر حمایت از رژیم غاصب گر صهیونیسم و ... جملاتی است که دانشجویان دانشگاه شاهرود در برنامه "پویش عمومی چرایی مرگ بر آمریکا" آورده اند.

شعار «مرگ بر آمریکا» اگرچه بعد از پیروزی ملت مسلمان ایران مطرح گردیده اما یکی از شعارهای راهبردی و بنیادین و خودجوش مردمی در ادبیات انقلاب اسلامی به حساب می‌آید. روند تکوین و شکل‌گیری این شعار نشان می‌دهد که این شعار برآمده از شور و شعور مردم انقلابی ایران است.

اما فلسفه شکل گیری شعار مرگ بر آمریکا را باید در رفتار و اقدامات عملی و مواضع دولت آمریکا در قبال انقلاب مردم ایران دانست.

12345