اخبار و رویدادها: مسابقه کتابخوانی نامیرا در دانشگاه شاهرود برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی نامیرا در دانشگاه شاهرود برگزار می شود
یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴- ۰۸:۵۲:۳۶



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نامیرا» به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) و هفته بسیج با محوریت کتاب «نامیرا» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، میثم محمدی افزود: مسابقه کتابخوانی«نامیرا» با محوریت رمان «نامیرا» نوشته صادق کرمیار تا پایان آذرماه ادامه داشته و اختتامیه مسابقه نیز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود،150 جلد از این کتاب با تخفیف ویژه به دانشجویان عرضه و خوشبخانه با استقبال خوب دانشجویان تمامی کتاب ها در روز اول به فروش رسید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود با a اینکه سئوالات مسابقه از کتاب نامیرا تهیه شده است اظهار داشت: شرکت کنندگان باید تا پایان آذر ماه سال جاری پاسخ نامه های خود را به دفتر بسیج دانشجویی تحویل بدهند.

محمدی با بیان اینکه 150 نفر برای شرکت در مسابقه کتاب نامیرا را تهیه کردند گفت: از میان شرکت کنندگانی که به سئولات پاسخ صحیح داده باشند، شش نفر به قید قرعه برنده اعلام می شوند.

وی افزود: به سه نفر اول جوایز نقدی اهداء و سه نفر بعدی نیز به سفر راهیان نور در اسفنده ماه سال جاری اعزام می شوند.

نامیرا رمانی تاریخی است که ریشه در واقعیت کربلا دارد و به زیبایی تمام توانسته هنر و تحلیل تاریخ را با خود تلفیق کند. عنوان این کتاب نیز همین مساله را تداعی می‌‌کند و تاکید بر  فراموش نشدن نام کربلا واقعه عاشورا دارد. 

12345