اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدید دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدید دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴- ۱۳:۰۵:۳۹

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدید دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود

مراسم معارفه دانشجویان جدید دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود با حضور معاون دانشجویی دانشگاه، مسئولان، استادان و کارکنان این دانشکده برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، رییس دانشکده فیزیک در مراسم معارفه دانشجویان جدید این دانشکده که در تالار اقاقیا برگزار شد ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان جدید، گذشتن آنها از سد کنکور و انتخاب رشته فیزک را  به آنها تبریک گفت.

دکتر مهدی مومنی با معرفی دانشگاه شاهرود و پتانسیل های موجود در دانشکده فیزیک اظهار داشت: فیزیک به عنوان یکی از رشته های مهم و بنیادی در میان رشته ها دانشگاهی است.

وی اظهار داشت: همانطور که از اسم" علوم پایه" انتظار می‌رود این علوم، پایه و مبنای رشته‌های دیگر بوده و علاوه بر نقش مهم آن درنقشه جامع علمی کشور در توسعه و پیشرفت دانش بشری هم اهمیت بسزایی دارد.

رییس دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود در ادامه با معرفی اعضای هیات علمی دانشکده به دانشجویان، آنها را با ساختار دانشکده آشنا کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه شاهرود هم در این مراسم  به قابلیت ها و توانمندی های دانشگاه در حوزه امور دانشجویی اشاره و افزود: هر یک از دانشجویان باید ارتباط و تعامل خود را با معاونت دانشجویی حفظ کرده و با قوانین و مقررات دانشجویی آشنا شود.

دکتر رمضان رمضانی اومالی تصریح کرد: آشنایی کامل و جامع دانشجویان جدید با ساختار، قوانین و پتانسیل های موجود در دانشکده می تواند راهگشای استفاده بهینه و موثر از خدمات و توانمندی هاو قدمی مفید در راستای توسعه و اعتلای دانشکده ها باشد.

 

12345