اخبار و رویدادها: تفاهم نامه بین موسسه فرهنگی کارکنان دانشگاه شاهرود و انجمن خوشنویسان

تفاهم نامه بین موسسه فرهنگی کارکنان دانشگاه شاهرود و انجمن خوشنویسان
پنج شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴- ۱۲:۳۹:۰۲

تفاهم نامه بین موسسه فرهنگی کارکنان دانشگاه شاهرود و انجمن خوشنویسان

تفاهم نامه همکاری بین موسسه فرهنگی و رفاهی کارکنان دانشگاه شاهرود با انجمن خوشنویسان این شهر منعقد شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، رئیس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی رفاهی کارکنان دانشگاه شاهرود با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به اعضاء مؤسسه تفاهم نامه ای بین مؤسسه دانشگاه و انجمن خوشنویسان منعقد شده است که یکی از مفاد این تفاهم نامه تخفیف 50 درصدی شهریه ثبت نام در کلاس های انجمن برای اعضاء و خانواده های تحت پوشش آن ها است.

احمد خدابخشیان با گرامیداشت هفته خوشنویسی افزود: علاقه مندان به هنر زیبا و اصیل خوشنویسی می توانند جهت دریافت معرفه نامه به دفتر موسسه واقع در طبقه سوم ساختمان آزمایشگاه مرکزی سرکار خانم نوریان مراجعه کنند و پس از دریافت معرفی نامه را به انجمن خوشنویسان ارائه و ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام در دوره های انجمن خوشنویسان که شامل دوره های مبتدی، متوسط، خوش، عالی، ممتاز، فوق ممتاز و استادی می شود، هنرجویان در آزمون های سراسری و رسمی انجمن که در پایان هر ترم برگزار می شود، شرکت کرده و مدارک معتبری که از طرف انجمن خوشنویسان صادر می شود را دریافت می نمایند.

عضو هیأت مدیره انجمن خوشنویسان در خصوص دیگر مفاد این تفاهم نامه گفت: علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی، برگزاری نمایشگاه های خوشنویسی و اجرای برنامه های مشترک، تشویق همکاران دانشگاهی و خانواده های آنان جهت بهره برداری از حضور اساتید انجمن و استفاده از برنامه های متنوع هنری این انجمن و نیز دیگر برنامه های مورد توافق طرفین از جمله بندهای این تفاهم نامه است.

خدابخشیان برنامه کلاس های انجمن خوشنویسان را که در رشته ها و خطوط نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، معلی، تحریری و تذهیب برای همه مقاطع سنی همه روزه از ساعت 16 الی 20 برگزار می شود، به این شرح اعلام کرد: شنبه ها: آقایان خالقی و عجم اکرامی، یکشنبه ها: خانم ها مجاوری و طالع زاری، دوشنبه ها: آقایان استاد صفانیا (فوق ممتاز)، برزجان (فوق ممتاز)، شعبانی، چهارشنبه ها: آقایان استاد صفانیا، نعیمی، خانم شاکر و پنج شنبه ها: خانم ها مجاوری و هشترودی تدریس دارند.

علاقه مندان جهت شرکت در کلاس ها به میدان امام، خیابان 22 بهمن، قبل از پاساژ صفری، انتهای کوچه، انجمن خوشنویسان شاهرود مراجعه کنند.

 

 

12345