اخبار و رویدادها: آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه شاهرود

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴- ۲۲:۰۶:۵۷



مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر مرتضی ایزدی فرد افزود: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد این دانشگاه از دوشنبه یازدهم آبانماه سال جاری آغاز و تا چهارشنبه سیزدهم این ماه ادامه دارد.

وی ظرفیت پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در دانشگاه شاهرود را 270 نفر عنوان کرد : این تعداد در دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی و پردیس خودگردان است.

دکتر ایزدی فرد تصریح کرد: انجام ثبت نام الکترونیکی قبل از ثبت نام حضوری الزامی بوده و پذیرفته شدگانی که ثبت نام الکترونیکی خود را در تاریخهای اعلام شده به طور کامل انجام نداده باشند در هنگام مراجعه ثبت نام حضوری باید ثبت نام الکترونیکی را نیز انجام بدهند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان مرحله اول دانشجویان سایر دانشگاه ها که در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه پذیرفته شده اند باید در هنگام ثبت نام حضور تصویر مدارک مقاطع قبلی و گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محصل تحصیل فعلی خود را به همراه داشته باشند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه شاهرود برای ثبت نام حضوری از دوشنبه یازدهم آبانماه سال جاری تا چهارشنبه سیزدهم این ماه صبح ها از ساعت 9 الی 11:30 و عصرها نیز از ساعت 13:30 الی 15:30 به پردیس مرکزی دانشگاه واقع در میدان هفتم تیز مراجعه کنند.

12345



نظرات قبلی (1)