اخبار و رویدادها: معارفه دانشجویان جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه شاهرود

معارفه دانشجویان جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴- ۲۲:۰۳:۲۴



طی آیینی دانشجویان جدید دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه شاهرود با حضور رییس، کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشکده معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد رضا عامریان در آیین معارفه دانشجویان جدید دانشکده کشاورزی این دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک به دانشجویان به بیان تاریخچه شکل گیری دانشکده پرداخت.

وی تصریح کرد: مقدمات شکل گیری دانشکده کشاورزی با صدور موافقت اصولی آموزشکده کشاورزی در سال 1368 فراهم و در سال 1369 این آموزشکده فعالیت آموزشی خود را با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی تولیدات گیاهی آغاز کرد.

دکتر عامریان اظهار داشت: در حال حاضر دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه شاهرود با حدود بیش از 900 دانشجو در رشته های مقطع دکتری زراعت با دو گرایش ، 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 6 رشته نیز در مقطع کارشناسی فعالیت می کند

مشاور فرهنگی دانشکده کشاورزی نیز در این مراسم به تعریف شورای فرهنگی دانشگاه پرداخت و افزود: این شورا متشکل از ریاست دانشگاه، مشاور فرهنگی، کارشناس فرهنگی و مدیران دانشکده ها است.

دکتر حسین میرزایی مقدم، گسترش و توجه به مسائل تربیتی و فرهنگی دانشکده، مشارکت جدی استادان در طرح مسائل فرهنگی و تربیتی ، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه نظرات و ایده های استادان و دانشجویان به منظور رفع معضلات فرهنگی دانشکده را از مهمترین اهداف این شورا عنوان کرد.

وی در پایان از همه دانشجویان خواست تا با حضور فعال خود در واحد فرهنگی دانشکده و تشکیل گروه های فرهنگی، شورای فرهنگی دانشکده را جهت رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

مشاور انجمن علمی دانشجویی دانشکده کشاورزی هم در ادامه طی سخنانی به معرفی این انجمن پرداخت و افزود: انتشار نشریه، برگزاری نمایشگاه جوانه و برگزاری دوره های آموزشی و نرم افزارهای مختلف از جمله فعالیت های انجمن علمی دانشجویی کشاورزی است که دانشجویان می توانند در این زمینه همکاری داشته باشند.

دکتر اسماعیل محمودی با بیان اینکه پژوهشکده دانشجویی دانشگاه از طرح های دانشجویی تا سقف یک میلیون تومان حمایت می کند تصریح کرد: دانشجویان سعی کنند تا از همه امکاناتی که دانشگاه در اختیار آنها قرار داده برای رسیدن به موفقیت بهره ببرند.

در پایان این مراسم از دانشجویان ممتاز دانشکده مهندسی کشاورزی در سال های 91، 92 و 93 با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

127 دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشکده کشاورزی دانشگاه شاهرود پذیرفته شدند.

12345