اخبار و رویدادها: نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره بین المللی عکس خیام در دانشگاه شاهرود

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره بین المللی عکس خیام در دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴- ۲۱:۵۸:۵۸



دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه شاهرود از گشایش نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره بین المللی عکس خیام در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، مسعود زلقی گفت: نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره بین المللی عکس خیام، شامل 160 اثر برگزیده در چهار بخش آزاد، سفر، طبیعت و خیام در تالار شقایق های این دانشگاه برپا شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از یازدهم آبان ماه سال جاری برپا و تا هیجدهم این ماه از ساعت 10 صبح الی 16 بعدازظهر آماده بازدید از علاقمندان است.

زلقی با بیان اینکه جشنواره عکس بین‌ المللی خیام اولین رویداد حوزه عکس است که زیر نظر فدراسیون جهانی عکس«فیاپ» برگزار می‌ شود اظهار داشت: 75 کشور دنیا در این جشنواره حضور دارند که گویای بزرگی و کیفیت این جشنواره بین المللی است.

دبیر کانون فیلم و عکس دانشگاه شاهرود افزود: نماشگاه عکس آثار برگزیده دومین جشنواره بین المللی خیام به صورت دوره ای در 32 شهر ایران برگزار شده که پس از شاهرود، آخرین دوره این نمایشگاه در نیشابور برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در میان 160 اثر منتخب دومین جشنواره بین المللی عکس خیام از آثار هنرمندان شاهرودی هم به چشم می خورد.

12345