اخبار و رویدادها: اطلاعیه شماره 2؛ زمانبندی ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد

اطلاعیه شماره 2؛ زمانبندی ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴- ۱۹:۲۲:۵۹

اطلاعیه شماره 2؛ زمانبندی ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد

اطلاعیه شماره 2 ؛زمانبندی ثبت نام از پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت ارشد 94 به همراه فرمهای مربوطه

باسمه تعالی

 اطلاعیه شماره 2- قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد مرحله تکمیل ظرفیت

سال تحصیلی95-94 در دانشگاه شاهرود

 

پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد سال تحصیلی  95-94  ابتدا بایستی جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ   06/08/94  لغایت  10/08/94   به سایت دانشگاه شاهرود، به آدرس http://golestan.shahroodut.ac.ir مراجعه کنند و با کلیک روی راهنمای" ثبت نام غیرحضوری" مراحل ثبت نام اولیه الکترونیکی ( اینترنتی) را مشاهده و تکمیل نموده و گواهی پذیرش الکترونیکی دریافت نمایند و سپس به هنگام ثبت نام حضوری (نهایی) این گواهی را برای ارائه به دانشگاه شاهرود به همراه داشته باشند.

 الف- زمان ثبت نام حضوری کلیه پذیرفته شدگان (دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی و پردیس خودگردان) مطابق جدول ذیل می باشد. ضمنا  ساعات مراجعه برای ثبت نام حضوری: صبح ها   از ساعت 30/11-9 عصر ها    از ساعت  30/15 – 30/13   و مکان ثبت نام نیز در محل پردیس مرکزی دانشگاه شاهرود (میدان هفتم تیر) خواهد بود. 

دوشنبه 11/08/94

پذیرفته شدگان کلیه رشته های علوم زمین و فیزیک

سه شنبه 12/08/94

پذیرفته شدگان کلیه رشته های شیمی، کشاورزی و ریاضی و آمار

چهار شنبه 13/08/94

پذیرفته شدگان کلیه رشته های   دوره های پردیس و مجازی   

 

تذکر مهم : مراجعه حضوری به این دانشگاه در تاریخهای اعلام شده برای ثبت نام الکترونیکی (06/08/94  لغایت  10/08/94  ) به هیچ عنوان لازم  نبوده و پذیرفته شدگان فقط بایستی جهت تحویل مدارک و ثبت نام حضوری ( نهایی ) مطابق تاریخهای اعلام شده در جدول فوق (10/8/94 لغایت 13/8/94) به همراه مدارک اشاره شده در بند ب این اطلاعیه به این دانشگاه مراجعه نمایند.

 

 

ب- مدارک مورد نیاز به هنگام ثبت نام حضوری (نهایی):

 

1- اصل یا گواهی مدرک کارشناسی و تصویر آن که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

تبصره 1:فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی نا پیوسته باید علاوه بر ارائه مدرک کارشناسی ،مدرکی که معدل دوره کاردانی در آن ذکر شده باشد  نیز ارائه نمایند.

تبصره2:پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل را طبق فرم پیوست 1 (فرم مخصوص پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ورودی94) ارائه نمایند.

تبصره 3: آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی اینترنتی (مورخ 22/2/94 لغایت 3/3/94) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 31/6/94 فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر این آزمون که میانگین کل واحدهای گذرانده آنان براساس‌ (‌0) تا (20) تا تاریخ 30/11/93  توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی در فرم پیوست2 (فرم مخصوص معدل و تعداد واحد های گذرانده)  این اطلاعیه درج و پس از تایید به هنگام ثبت نام حضوری ارائه گردد.

2- ریزنمرات دوره کارشناسی

3- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن (دو سری).

4- اصل کارت ملی و  تصویر آن (دو سری).

5- شش  قطعه عکس 4 *3  جدید ( برای مشمولین 12  قطعه).

6- مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه و یک تصویر از آن (تکمیل برگ درخواست معافیت تحصیلی -فرم پیوست3-ویژه کلیه مشمولین نظام وظیفه).

7- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.( فرم پیوست4)

8-معرفی نامه رسمی از ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هر یک از روسای ارگانها برای پذیرفته شدگانی که از  سهمیه رزمندگان استفاده نموده اند.

9- اصل یا گواهی تایید شده رتبه اول برای داوطلبانی که با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند.( فرم پیوست5)

10- پرینت از فرم های تکمیل شده در زمان ثبت نام الکترونیکی.

11- یک سی دی حاوی اسکن کلیه مدارک فوق الذکر.

 

تذکر های مهم :

الف-  انجام ثبت نام الکترونیکی قبل از ثبت نام حضوری الزامی بوده و از پذیرفته شدگانی که ثبت نام الکترونیکی خود را در تاریخهای اعلام شده به طور کامل انجام نداده باشند ثبت نام حضوری (نهایی) به عمل نخواهد آمد.

ب-  از پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام حضوری هریک از مدارک آنها (مدارک اعلام شده در بند ب این اطلاعیه) ناقص باشد به هیچ عنوان ثبت نام (نهایی) به عمل نخواهد آمد.

ضمناً پذیرفته شدگان مرحله اول (دانشجویان سایر دانشگاه ها ) که در مرحله تکمیل ظرفیت این دانشگاه پذیرفته شده اند می بایستی در هنگام ثبت نام حضوری تصویر مدارک مقاطع قبلی و  گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل فعلی خود را به همراه داشته باشند.

ج- عدم مراجعه در تاریخهای اعلام شده به منظور ثبت نام حضوری (نهایی) به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.

د- هزینه پرداخت شده به عنوان علی الحساب شهریه توسط پذیرفته شدگان دوره های نوبت دوم و مجازی (الکترونیکی) و پردیس خودگردان به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

ه- قابل توجه پذیرفته شدگان که شروع کلاسها از نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 می باشد.

 

ضمنا مبلغ علی الحساب شهریه  جهت ثبت نام از پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد در نیمسال دوم سال تحصیلی 94-95 به شرح جدول ذیل می باشد.

 

دوره

مبلغ علی الحساب

کارشناسی ارشد- نوبت دوم

8000000 ریال (هشت میلیون ریال)

کارشناسی ارشد- پردیس خود گردان

15000000 ریال (پانزده میلیون ریال)

کارشناسی ارشد-  مجازی (الکترونیکی)

12500000 ریال (دوازده میلیون و پانصد هزار ریال)

 

 لطفا فرمها را از لینک زیر دریافت کنید

 http://www.shahroodut.ac.ir/fa/news/showitem.php?id=940611171620

 

 

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود

12345