اخبار و رویدادها: برگزاری حلقه های صالحین ویژه استادان استان به میزبانی دانشگاه شاهرود

برگزاری حلقه های صالحین ویژه استادان استان به میزبانی دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴- ۱۱:۳۲:۱۰



مسئول بسیج اساتید دانشگاه شاهرود از برگزاری کارگاه آموزشی حلقه های صالحین ویژه اساتید استان سمنان به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر حسین قلی زاده افزود: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، کارگاه آموزشی حلقه های صالحین با شرکت 200 نفر از استادان دانشگاه های استان سمنان، بیست و سوم مهرماه سال جاری در تالار دانشکده معدن این دانشگاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی با محوریت خانواده و روابط همسران، جنگ نرم و راههای مقابله با آن، جریان شناسی فرقه های نوظهور و امنیت در فضای مجازی با حضور دکتر احمدحسین شریفی استاد حوزه و دانشگاه از جمله مباحث کارگاه آموزشی حلقه های صالحین ویژه استادان دانشگاه های استان سمنان به میزبانی دانشگاه شاهرود بود.

دکتر قلی زاده اظهار داشت: دکتر شریفی در این کارگاه یک روزه به بیان سبک زندگی از دیدگاه اسلام و فرهنگ ایرانی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی، گسترش و تعمیق ارزش های اصیل اسلامی و ایرانی در خانواده، رشد و ارتقای آگاهی و دانش افراد نسبت به مدل سبک زندگی اسلامی پرداخت.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شاهرود افزود: تاثیر جنگ نرم بر روح، روان، باورها و اعتقادات انسان ها، فضاهای مجازی و آسیب های روحی و روانی و  شیوه مقابله با آسیب های فضای های مجازی از دیگر مباحثی بود که در کارگاه آموزشی حلقه های صالحین بیان شد.

12345