اخبار و رویدادها: معارفه دانشجویان جدید دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود

معارفه دانشجویان جدید دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴- ۱۲:۰۲:۲۰



طی آیینی با حضور رییس، اساتید و کارکنان دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود، دانشجویان جدید این دانشکده معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر رضا شیخ در آئین معارفه دانشجویان جدید دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت این دانشگاه، ضمن خیر مقدم  گفت: موفقیت و عبور شما از سد سرنوشت ساز آزمون سراسری جای تبریک دارد.

وی با اشاره به تاریخچه ایجاد  دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود افزود: در حال حاضر شش رشته گرایش در  این دانشکده ارائه می شود و  در سال آینده نیز  یک رشته در مقطع دکتری به مجموع رشته های دانشکده اضافه خواهد شد.

دکتر شیخ ایجاد و گسترش فضای مطلوب علمی و پژوهشی را راهبرد اصلی دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود عنوان کرد و از دانشجویان خواست تا مقررات آئین نامه دانشجویی و پژوهشی دانشکده را رعایت کنند.

رییس دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود تعداد دانشجویان جدید الورود به این دانشکده را 190 نفر در مقطع کارشناسی و 125 نفر را نیز در مقطع کارشناسی ارشد بیان کرد و گفت: این تعداد در رشته  های حسابداری،  مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی و اقتصاد، مدیریت صنعتی و MBA، در دوره کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

 عامری مدیر گروه حسابداری و اقتصادی دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود هم در این مراسم طی سخنانی دانشجویان را با قوانین آموزشی از جمله تقویم آموزشی، انتخاب واحد، حذف و اضافه و دیگر مقررات آموزشی آشنا کرد.

مراسم معارفه دانشجویان جدید دانشکده صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود با هدف آشنایی دانشجویان  با قوانین و مقررات آموزشی و دانشجوی طی سه روز متوالی در محل دانشکده برگزار شد.

12345