اخبار و رویدادها: تجلیل از بازنشستگان دانشگاه شاهرود

تجلیل از بازنشستگان دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴- ۱۴:۴۲:۳۲

تجلیل از بازنشستگان دانشگاه شاهرود

طی آیینی از بازنشستگان دانشگاه شاهرود با حضور رییس و مسئولان این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در آیین تجلیل از بازنشستگان این دانشگاه در سخنانی ضمن خیر مقدم به بازنشستگان اظهار داشت: زحمات چندین ساله شما بازنشستگان امروزه در رشد و ارتقای دانشگاه به بار نشسته است.

وی با بیان این که شما بازنشستگان سال ها در کار خود تلاش و کوشش کردید و عمر خود را برای پیشرفت و توسعه دانشگاه صرف کردند اظهار داشت: جهان بر پایه عدالت بنا شده و هیچ کار خوبی از نظر پروردگار یکتا دور نخواهد ماند.

دکتر فاتح در بخش دیگری تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی، همفکری، همگرایی وهمدلی تمامی کارکنان، مدیران، معاونین و کارشناسان، اهداف دانشگاه به خوبی پیش رفته و پیشرفت هایی حاصل شده که شاهد هستیم.

رییس دانشگاه شاهرود با بیان اینکه در سال 93 با کسری بودجه 10 میلیارد تومانی در مقایسه با سال جاری مواجه بودیم اظهار داشت: با لطف خداوند، درآمد داخلی دانشگاه و همدلی و همراهی همه کارکنان، مدیران، معاونین و هیات علمی توانستیم با موفقیت از این چالش بزرگ عبور و به همه تعهدات خود عمل کنیم.


تدوین برنامه راهبردی دانشگاه

وی تدوین برنامه راهبردی کارشناسی شده  دانشگاه و ارسال  آن به وزرتخانه را از دیگر موفقیت های این مجموعه دانست و گفت: وزارتخانه نیز پس از بررسی، به نکات مثبت برنامه راهبردی دانشگاه شاهرود از جمله ترکیب مناسب شورای برنامه راهبردی در دانشگاه، رعایت چارچوب علمی و صحیح در تهیه برنامه راهبردی، تحلیل درست و واقع گرایانه از نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصت ها، توجه به اولویت های رشته- گرایش های مطرح شده در نقشه جامعه علمی کشور به منظور تهیه برنامه توسعه آموزشی و توجه به مزیت های منطقه ای در توسعه رشته های دانشگاهی اشاره کرده است.

دکتر فاتح اظهار داشت: در برنامه راهبردی دانشگاه شاهرود برای پنج سال آینده چشم انداز و کلیه تکالیف مدیریت دانشگاه مشخص است.

رییس دانشگاه شاهرود افزایش 182 رشته گرایش موجود در دانشگاه به 309 رشته، 155 آزمایشگاه به 210 واحد، یک هزار و 177 مقاله به دو هزار و 110مقاله، 81 طرح تحقیقاتی به 131 طرح و پنج پژوهشکده به هشت پژوهشکده را از جمله پیش بینی های این دانشگاه در تدوین برنامه راهبردی خود دانست.

وی اظهار داشت: همچنین در نظر داریم هفت مجله علمی پژوهشی دانشگاه که در حال حاضر گرید A هستند به 10 مجله ارتقاء پیدا کند.

وی رسیدگی به سختی کار کارکنان و بهبود معیشت آن ها، احداث ساختمان های دانشکده برق، دانشکده مکانیک و مواد، مجموعه ورزشی و پروژه باغ ایرانی در پردیس مهندسی و فناوری های نوین، دانشکده کشاورزی پردیس بسطام، محوطه سازی، تکمیل کتابخانه، تکمیل و تجهیز مرکز رایانه، تکمیل و تجهیز خوابگاه، ساخت و راه اندازی مرکز ارتقاء مهارت دانشجویان و انجام مطالعات احداث مسجد در پردیس را از جمله موفقیت های این دانشگاه برشمرد که با همکاری و همدلی همه کارکنان، اعضای هیات علمی، کارشناسان و متخصصان این مجموعه صورت گرفته است.


عضویت در کانون بازنشستگان دانشگاه شاهرود

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه شاهرود هم از عضویت 103 نفر در این کانون خبر داد و گفت: از این تعداد82 نفر کارمند، هفت نفر هیات علمی و 15 نفر نیز به رحمت خدا رفتند.

محمد یحیایی صدور کارت منزلت، صدور کارت بیمه آتیه سازان و سفرهای زیارتی- سیاحتی را از جمله خدمات این کانون به اعضاء برشمرد.

ایجاد زمینه بکارگیری فرزندان بازنشستگان در دانشگاه، تصویب مزایایی طبق مقررات برای بازنشستگان در هیات رییسه، تبدیل زمین 12 هزار متری بسطام به سالن اجتماعات دانشگاه، امکان ایجاد اینترنت برای بازنشستگان، احداث ساختمانی برای بازنشستگان از جمله درخواست هایی بود که از طرف بازنشستگان حاضر در جلسه مطرح شد.

12345