اخبار و رویدادها: پایان مسابقات کشوری هواپیماهای کوچک رادیو کنترلی در دانشگاه شاهرود

پایان مسابقات کشوری هواپیماهای کوچک رادیو کنترلی در دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴- ۰۹:۲۸:۴۲

پایان مسابقات کشوری هواپیماهای کوچک رادیو کنترلی در دانشگاه شاهرود

دبیر انجمن علمی دانشجویی مکانیک دانشگاه شاهرود از پایان اولین دوره مسابقات کشوری هواپیماهای کوچک رادیو کنترلی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، میلاد علیان نژاد افزود: اولین دوره مسابقات کشوری هواپیماهای کوچک رادیو کنترلی با شرکت 18 تیم از  دانشگاه های فرودسی مشهد، شیراز، اصفهان، صنعتی بیرجند، خیام مشهد و شاهرود در سالن ورزشی فجر این دانشگاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در دو بخش گزارش نویسی و تست عملی پرواز با هم رقابت کردند اظهار داشت: تیم های شرکت کننده در بخش های طول برخاست، زمان انجام ماموریت، حمل بار و رها سازی بار، هدف گیری و عبور از گیت مسابقه دادند که البته هیچ یک از تیم ها نتوانستند حد نصاب امتیاز را کسب کنند .

علیان نژاد تصریح کرد: بخش گزارش نویسی نیز آبان ماه سال گذشته پس از نام نویسی مسابقات برگزار شد که در این مرحله از 30 تیم ثبت نام شده حدود نیمی از تیم ها موفق به حضور در مرحله نهایی شدند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی مکانیک دانشگاه شاهرود جوایز مسابقات کشوری هواپیماهای رادیو کنترلی برای تیم های برتر را  به ترتیب 60 میلیون ریال، چهل میلیون ریال و 20 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با این وجود شرکت کنندگان در مسابقات هواپیماهای کوچک رادیو کنترلی با دریافت هر یک میلیون تومان تشویق شدند.

12345