اخبار و رویدادها: نمایش فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در دانشگاه شاهرود

نمایش فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴- ۰۹:۲۶:۱۷



فیلم سینمایی « محمد رسول الله » (ص) به کارگردانی مجید مجیدی در دانشگاه شاهرود نمایش داده می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی چهارشنبه 22 مهرماه سال جاری ساعت 19 و 30 دقیقه الی 22 و 30 دقیقه ویژه کارکنان  و خانواده ها در تالار شقایق های این دانشگاه اکران می شود.

داستان فیلم سینمایی «محمد رسول الله» از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام (ص) تا 12 سالگی ایشان را در بر می‌گیرد. صحنه‌های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است.

در این فیلم علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام جمیل، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه، صادق هاتفی در نقش بحیرا ، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه، نگار عابدی در نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت اسد و  جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه به عنوان بازیگران اصلی فیلم، ایفای نقش می کنند.

علاقه مندان  به تماشای فیلم می توانند جهت دریافت بلیط به اداره کل امور فرهنگی مراجعه کنند.

12345