اخبار و رویدادها: پیاده روی بزرگ خانوادگی کارکنان دانشگاه شاهرود برگزار شد

پیاده روی بزرگ خانوادگی کارکنان دانشگاه شاهرود برگزار شد
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴- ۱۲:۲۱:۴۱

پیاده روی بزرگ خانوادگی کارکنان دانشگاه شاهرود برگزار شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز خانواده، پیاده روی بزرگ خانوادگی کارکنان دانشگاه شاهرود صبح جمعه 17 مهر ماه در اردوگاه آموزشی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این آئین ورزش همگانی که به همت مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه انجام شد، حدود 900 نفر از کارکنان دانشگاه به همراه خانواده های آنان حضور داشتند که در پایان به قید قرعه 109 هدیه ورزشی شامل دوچرخه، توپ های ورزشی،کفش و لباس ورزشی،کوله و ....به شرکت کنندگان اهداء شد.

رئیس دانشگاه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت سالروز نزول سوره انسان در شأن اهل بیت (ع) و روز خانواده، از حضور پر نشاط همکاران و خانواده های آنان در این همایش تقدیر کرد.

وی همچنین گزارش مختصری از فعالیت های این دانشگاه طی یک سال گذشته و همچنین اقدامات انجام شده در ارودگاه آموزشی دانشگاه ارائه  داد.

دکتر فاتح اظهار داشت: مجموعه اردوگاه آموزشی دانشگاه با داشتن مناظر زیبا و دلنشین و جاذبه های طبیعی، علاوه بر یک فضای علمی خوب جهت انجام پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی، محیطی مناسب نیز برای پرکردن اوقات فراغت دانشجویان و خانواده بزرگ دانشگاه شاهرود به حساب می آید.

در این همایش، شرکت کنندگان ورودی اردوگاه آموزشی دانشگاه به طول دو کیلومتر را پیاده روی کردند و در ادامه در مسابقات ورزشی که از سوی تربیت بدنی دانشگاه شامل والیبال،دارت، فوتبال ایستاده، پرتاب حلقه و ... برنامه ریزی و اجرا شد، شرکت کردند.

در پایان علاوه بر اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به ورزش، 240 هدیه ورزشی به خردسالان و نوجوانان زیر 15 سال حاضر در همایش اهدا گردید.

12345