اخبار و رویدادها: بازدید جمعی از مسئولان دانشگاه شاهرود از اردوگاه آموزرشی دانشگاه

بازدید جمعی از مسئولان دانشگاه شاهرود از اردوگاه آموزرشی دانشگاه
یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴- ۱۱:۰۴:۲۳



جمعی از مسئولان دانشگاه شاهرود از قسمت های مختلف اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی این مجموعه قرار گرفتند.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در جریان بازدید از اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده افزود:  به لطف خدا و کمک خیرین به ویژه ایثارگری های آقای علی رضا ابراهیمیان زیر سازی جاده و نوسازی اردوگاه از چهار ماه پیش به نام امام حسین (ع) آغاز و با کار و تلاش شبانه روزی هم اکنون در مراحل پایانی خود قرار دارد.






رییس دانشگاه شاهرود ادامه داد: پارکینگ، نمازخانه، سالن اجتماعات، خوابگاه دانشجویی، سالن آمفی تئاتر، کلاس ها و کارگاه ها، محوطه سازی و اجرای روشنایی محوطه، نوسازی واحد های چوبی و سایبان ها از جمله فعالیت های عمرانی انجام شده در اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود است.

وی  آماده سازی زمین های ورزشی از جمله زمین تیر و کمان، زمین فوتسال و زمین والیبال ساحلی را نیز از جمله امکانات ورزشی اردوگاه برشمرد.

دکتر فاتح اظهار داشت: جهت توسعه فضای سبز، مجموعه اردوگاه تحت آبیاری قطره ای قرار گرفته است.

وی استخر ذخیره سازی آب با یک میلیون لیتر گنجایش را از دیگر اقدمات انجام شده جهت آبیاری قطره ای فضای سبز این مجموعه بیان کرد.

رییس دانشگاه شاهرود ادامه داد: برخورداری اردوگاه از آب گوارا، هوای دل‍‍پذیر، فضای سبز، محیط زیست و جاذبه های طبیعی منحصر به فرد، وجود معدن آموزشی و انواع آموزه های زمین شناسی، آلاچیق ها و سکوها در لابلای درختان همگی امکاناتی هستند که از این مجموعه یک اردوگاه آموزشی زیبا و چشم نواز ساخته است.

دکتر فاتح در ادامه بیان داشت: جاذبه های گردشگری و امکانات آموزشی اردوگاه می تواند خدمات شایسته ای را به دانشجویان و همشهریان ارائه دهد.

رییس دانشگاه شاهرود با تاکید بر همکاری مدیران ستادی با روسای دانشکده ها جهت استفاده بهینه دانشجویان جدید از فضای موجود در اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود افزود: این مجموعه سرمایه دانشگاه است و باید نهایت استفاده از آن را داشته باشیم.

 

 تشکیل شورای آموزشی دانشگاه شاهرود در اردوگاه




 

در ادامه بازدید رؤسای دانشکده های دانشگاه شاهرود از اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود، جلسه مشترک شورای آموزشی در محوطه این اردوگاه برگزار شد.

دکتر فاتح در این جلسه اظهار داشت: باید فعالیت های خود را برای رقابت با سایر دانشگاه ها و جذب بیشتر دانشجو افزایش دهیم.

برنامه ریزی جهت برگزاری اردوی دانشجویان جدید در اردوگاه، بررسی تقاضای بازگشت به تحصیل برخی از دانشجویان، شرایط معرفی به استاد و ارائه آمار تعداد دانشجویان ثبت نام شده در سال تحصیلی جدید از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود در کیلومتر 14 جاده اصلی شاهرود دامغان و در کیلومتر 12 جاده فرعی منطقه تپال قرار گرفته است.

 

12345