اخبار و رویدادها: امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه شاهرود

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴- ۱۱:۴۸:۴۸



امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه شاهرود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود از امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه صنعتی سهند و این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محسن نظری افزود: تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با دانشگاه صنعتی سهند به منظور ایجاد و گسترش زمینه های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی جهت رفع نیازهای موجود در صنعت نفت کشور به امضاء رسیده است.

وی بومی سازی و انتقال  فناوری های جدید در صنایع نفت و گاز، تعریف و اجرای مشترک پروژه های صنعتی مورد نیاز صنایع نفت و گاز، بهره گیری طرفین از امکانات  آموزشی، پژوهشی موجود در آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی یکدیگر و برگزاری همایش های ملی و بین المللی در حوزه صنایع نفت و گاز را از جمله محورهای همکاری در این تفاهم نامه  برشمرد.

دکتر نظری اظهار داشت: برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مورد نیاز مدیران و کارشناسان شاغل در صنایع نفت و گاز کشور، اجرای دوره های جدید بین رشته های مورد نیاز صنایع نفت و گاز کشور در سطح کارشناسی ارشد و دکتری، فراهم کردن زمینه همکاری آموزشی اعضای هیات علمی یک موسسه در موسسه دیگر و انعقاد توافقنامه و تفاهم نامه های همکاری مشترک با دانشگاه های معتبر جهانی به منظور تبادل اطلاعات و تجارب آموزشی- پژوهشی از دیگر زمینه های همکاری بین دانشگاه شاهرود با دانشگاه صنعتی سهند است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود مدت اعتبار این تفاهم نامه را از تاریخ امضاء  به مدت پنج سال عنوان کرد و گفت: با توافق طرفین به مدت پنج سال دیگر نیز تمدید  خواهد شد.

 

12345