اخبار و رویدادها: برگزاری تورهای گردشگری داخل شهری درطول برگزاری همایش ملی توسعه گردشگری

برگزاری تورهای گردشگری داخل شهری درطول برگزاری همایش ملی توسعه گردشگری
سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴- ۱۲:۲۰:۰۶



دبیر همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود از برگزاری تورهای داخل شهر در طول برگزاری همایش ملی گردشگری شاهرود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر حبیب الله قاسمی افزود: تورهای گردشگری هر روزه  در طول برگزاری همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود به مقصد مناطق گردشگری از جمله بسطام، خرقان، مجن و مناطق دیدنی داخل  این شهر برگزار می شود.

 وی تصریح کرد:  ساعت سرویس ها هر روز ساعت هشت الی 12 به قصد دیدن اماکن  گردشگری داخل شهر شاهرود، بسطام و خرقان به صورت مجزا برگزار می شود.

قاسمی با بیان اینکه بدون شک امروزه توریسم و گردشگری به عنوان یکی از مهمترین صنایع جهان شناخته می شود، خاطرنشان کرد: ورود ارز و نقد بودن، سرمایه گذاری اندک نسبت به سایر صنایع، تبادل فرهنگ و آداب و رسوم ملل مختلف و ... این صنعت یکی از جنبه های بسیار بارز آن است و به دلیل ارتباط با دیگر صنایع نیز می ­تواند نقش موثر و چشمگیری در رشد و شکوفایی سایر صنایع ایفا کند.

همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود از چهارشنبه چهارم شهریور ماه سال جاری تا جمعه ششم  در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد.

ایجاد تعامل صاحبنظران و نخبگان بخش گردشگری درباره طرح چالش ها و آسیب شناسی در زمینه گردشگری، شناخت توانمندی ها و ظرفیت های توسعه گردشگری، ارزیابی زیرساخت های گردشگری و تدوین راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری در شاهرود به منظور رونق هرچه بیشتر گردشگری از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

گردشگری و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیرساخت های گردشگری، اخلاق و فرهنگ گردشگری، گردشگری و محیط زیست، بازاریابی گردشگری، گردشگری الکترونیک، برندینگ مقاصد گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری شاهرود نیز از محورهای اصلی همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود است.

12345