اخبار و رویدادها: اولین نگارخانه خصوصی شاهرود به همت کارشناس روابط عمومی دانشگاه شاهرود

اولین نگارخانه خصوصی شاهرود به همت کارشناس روابط عمومی دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴- ۱۳:۱۰:۵۷



نگارخانه خصوصی کادر سفید با مدیریت حسن شهنما عکاس، نویسنده و مولف کتاب های گردشگری شاهرود با مجوز رسمی در خیابان شهید صدوقی شاهرود شروع به فعالیت کرده است.

حسن شهنما یکی از پیشکسوتان عرصه هنر عکاسی کشور با افتتاح نگارخانه خصوصی خود، کمبود فضای مناسب برای نمایش آثار هنری در شهرستان شاهرود را یکی از دلایل اصلی ایجاد این نگارخانه دانست و گفت: در ابتدا تلاش کردم تا مکان مناسبی برای نمایش آثار خود داشته باشم، اما حضور قابل توجه هنرمندان، خصوصا جوانان این خطه من را بر آن داشت تا برای تشویق هنرمندان جوان این فضا را برای بهره مندی این قشر فراهم کنم تا آثار خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه فضاهای هنری تأثیر بسیار زیادی در تقویت روحیه انسان دارد، تأکید کرد: اگر کمی به هنر و هنرمندان توجه شود، جوانان بیشتر به این سمت کشیده می شوند و جامعه از بسیاری مشکلات رهایی پیدا می کند.

شهنما فعالیت های هنری خود را در زمینه عکاسی از سال 84 شروع کرده و تاکنون  16 کتاب مجموعه عکس های زیبای طبیعت  شهرستان شاهرود تهیه کرده است و بعضی از این آثار به صورت ملی به دیگر نقاط کشور و جهان نیز راه یافته است.

درحال حاضر نمایش 30 پوستر از طبیعت شهرستان برای فروش و بازدید عموم همه روزه از ساعت 17 الی 21 در محل نگارخانه واقع در خ شهید صدوقی چهار راه آبشار کوچه حمام حاج تقی دایر است.

12345