اخبار و رویدادها: ارسال سه هزارپیامک به شهروندان شاهرودی درخصوص همایش ملی گردشگری شاهرود

ارسال سه هزارپیامک به شهروندان شاهرودی درخصوص همایش ملی گردشگری شاهرود
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴- ۱۳:۱۹:۵۴



مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود از ارسال سه هزار پیامک به شهروندان شاهرودی در خصوص همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محسن نظری با بیان اینکه سه هزار پیامک در خصوص همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود به شهروندان  و شرکت کنندگان در همایش ارسال شده است افزود: این تعداد پیامک در رابطه با زمان برگزاری همایش، چگونگی ارسال مقاله به همایش، محورهای همایش و معرفی سایت همایش بوده است.

وی طراحی، چاپ و نصب بنر در میادین اصلی شهر، نشست با اصحاب رسانه، طراحی و ایجاد وب سایت همایش به نشانی tourism.shahroodut.cnf.ir www. و درج بنر همایش در سایت دانشگاه و  در 10 نوبت از رادیو و 10 نوبت نیز از سیمای استان سمنان  را از دیگر اقدامات انجام شده در رابطه همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود برشمرد.

دکتر نظری اظهار داشت: علاوه بر آن پوستر همایش نیز به  300 مراکز علمی، دانشگاه های سراسر کشور، فرمانداری ها و استانداری ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه  همایش از چهارم تا ششم شهریورماه در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار خواهد می شود اظهار داشت: تعامل صاحب­نظران و نخبگان بخش گردشگری درباره طرح چالش ­ها و آسیب­ شناسی در زمینه گردشگری، شناخت توانمندی­ ها و ظرفیت ­های توسعه گردشگری، ارزیابی زیرساخت­ های گردشگری و تدوین راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری در شاهرود به منظور رونق هرچه بیشتر گردشگری در این شهر را از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

 دکتر نظری  گردشگری و توسعه (اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی)، زیرساخت های گردشگری، اخلاق و فرهنگ گردشگری، گردشگری و محیط زیست، بازاریابی گردشگری، گردشگری الکترونیک، برندینگ مقاصد گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری شاهرود را  از محورهای همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود عنوان کرد.

12345