اخبار و رویدادها: فراخوان ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی

فراخوان ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴- ۱۲:۳۲:۵۹



مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود از فراخوان ثبت نام و ارسال طرح به بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی خوارزمی تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محسن نظری افزود:  اساتید و اعضای هیات علمی  این دانشگاه می توانند  جهت ثبت نام و ارسال طرح به بیست و نهمین دوره جشنوراه بین المللی خوارزمی تا پایان شهریورماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی  Khwarizm.iri www.  و تکمیل پرسشنامه  الکترونیکی نسبت به ثبت نام در جشنوراه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه های مختلف علمی و صنعتی، ارج نهادت به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور، فراهم آوردن بستری مناسب برای همکاری های علمی و فناوری در سطح جهانی، حمایت های مادی و معنوی از برگزیدگان جشنواره، ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

دکتر نظری، علوم پایه، زیست فناوری، محیط زیست و علوم پایه پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی هنر معماری، برق و کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، هوافضا، نرم افزار و فناوری اطلاعات، مواد، متالوژی و انرژی های نو، فناوری های شیمیایی، فناوری نانو صنایع و مدیریت فناوری، عمران و طرح های ویژه (صنایع دفاع) را از زمینه های علمی مورد پذیرش در بیست و نهمین جشنواره بین المللی خوارزمی برشمرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود بیان داشت: پژوهش های بنیادی، پژوهش های کاربردی، پژوهش های توسعه ای و اختراع، نوآوری و ابتکار نیز از محورهای پژوهشی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادها در زمینه های مختلف علمی و صنعتی  در ایام مبارک دهه فجر ، با حضور رییس جمهور و مقامات بلند پایه مملکتی، استادان و اندیشمندان، جشنواره بین المللی خوارزمی را برگزار می کند. 

12345