اخبار و رویدادها: بازدید کارکنان دانشگاه شاهرود از باغ اورس

بازدید کارکنان دانشگاه شاهرود از باغ اورس
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴- ۱۲:۲۸:۲۹



به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهرود به همراه خانواده از باغ گردشگری اورس این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، به مناسبت بزرگداشت هفته کرامت، به همت موسسه فرهنگی رفاهی کارکنان دانشگاه، گردش رایگان کارکنان به همراه خانواده عصر دوشنبه بیست و ششم مردادماه، در باغ گردشگری اورس واقع در کیلومتر هشت جاده مجن برگزار شد.

برگزاری جشن ویژه دهه کرامت همراه با انجام مسابقه، اهدای جوایز، اجرای نمایش ،سخنرانی و مدیحه سرایی گروه عرفان از جمله برنامه های این مراسم بود.

احداث باغ گردشگری اورس پاسخی به نیاز روزافزون شهروندان، به حضور در طبیعت و مکانی برای آشنایی و دوستی ما و فرزندان مان با طبیعت و  ورزش و تحرک خانوادگی در فضایی پرنشاط و ایمن است.

فضای سبز این مکان با الهام از جلوه های زیباشناسی باغ و منظره های بومی ایران (نواحی معتدل و کوهپایه ای) طراحی شده و با کاشت 5500 اصله نهال از یکصدوپنجاه گونه درختی و درختچه ای در استان سمنان بی نظیر است.

عنوان اورس بر معرفی ارزشمند و باستانی اورس بعنوان اصلی ترین گونه جنگلی شهرستان شاهرود تاکید دارد.

 پیست دوچرخه سواری و زمین های ورزشی، کافی شاپ و باغ رستوران، کبوترخانه و سمبل های معماری و  مسیرهای پیاده روی را می توان از امکانات این باغ 6 هکتاری نام برد.

12345