اخبار و رویدادها: ارسال بیش از 60 مقاله به دبیر خانه همایش ملی گردشگری شاهرود

ارسال بیش از 60 مقاله به دبیر خانه همایش ملی گردشگری شاهرود
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴- ۱۲:۰۶:۱۶



ارسال بیش از 60 مقاله به دبیر خانه همایش ملی گردشگری شاهرود

دبیر همایش ملی  توسعه گردشگری شاهرود از ارسال بیش از 60 مقاله به صورت پوستر و سخنرانی به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر حبیب الله قاسمی با بیان اینکه بیش از 60 مقاله از دانشگاه ها و مراکز علمی سراسر کشور به دبیرخانه همایش ملی گردشگری شاهرود ارسال شده است افزود: پس از داوری توسط هیات داوران، 51 مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شد.

وی تصریح کرد: از مجموع 51 مقاله پذیرفته شده توسط هیات داوران، 30 مقاله در قالب سخنرانی و 21 مقاله نیز به صورت پوستر در طول برگزاری همایش ارائه خواهد شد.

قاسمی اظهار داشت: هیات داوران که متشکل از 20 نفر اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور هستند، مقالات را بر اساس ویژگی هایی  از جمله نوآوری، اصیل بودن، ارتباط مقاله با محورهای همایش و  مرتبط بودن محتوای مقاله با بحث های علمی روز دنیا در خصوص گردشگری  داوری کردند.

 دبیر همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود اظهار داشت: این همایش از چهارشنبه چهارم شهریور ماه تا جمعه ششم این ماه در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد.

وی، تعامل صاحب­نظران و نخبگان بخش گردشگری درباره طرح چالش­ها و آسیب­شناسی در زمینه گردشگری، شناخت توانمندی­ها و ظرفیت­های توسعه گردشگری، ارزیابی زیرساخت­های گردشگری و تدوین راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری در شاهرود به منظور رونق هرچه بیشتر گردشگری در این شهر را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

قاسمی تصریح کرد: گردشگری و توسعه (اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی)، زیرساخت های گردشگری، اخلاق و فرهنگ گردشگری، گردشگری و محیط زیست، بازاریابی گردشگری، گردشگری الکترونیک، برندینگ مقاصد گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری شاهرود از محورهای همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود است.

12345