اخبار و رویدادها: همکاری دانشگاه شاهرود با شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد

همکاری دانشگاه شاهرود با شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴- ۱۱:۰۷:۴۴



همکاری دانشگاه شاهرود با شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شاهرود از همکاری این دانشگاه  با شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد  با هدف ایجاد همکاری متقابل در زمینه های  علمی و پژوهشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر علی دستفان افزود: در اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه علمی، تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه منعقد شده است.

وی ایجاد همکاری متقابل در زمینه های علمی- پژوهشی با در نظر گرفتن کلیه منابع و امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان  را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

دستفان اظهار داشت: اجرای طرح های تحقیقاتی در راستای تامین نیاز های تحقیقاتی  فناوری شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد، برگزاری دوره های علمی و دانش افزایی و ارتقاء مهارت های حرفه ای بر  حسب نیاز و الزامات مشاغل تعریف شده در شرکت و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی متقابل از جمله زمینه های همکاری در تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه شاهرود با شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد  است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شاهرود، فراهم کردن امکان بازدید های علمی اساتید ،دانشجویان و کارکنان دانشگاه از مجموعه قطار شهری مشهد،بهره مند شدن  طرفین از امکانات یکدیگر و  ارائه مشاوره های علمی و فنی متقابل در راستای رفع نیازهای  علمی و فنی  طرفین و برگزاری همایش های علمی و کارگاه های مشترک در راستای اولویت  های صنعت قطار شهری  را از دیگر زمینه های همکاری در این تفاهم نامه برشمرد.


12345