اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان در حاشیه همایش ملی گردشگری شاهرود

برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان در حاشیه همایش ملی گردشگری شاهرود
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴- ۱۵:۰۰:۲۲



برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان در حاشیه همایش ملی گردشگری شاهرود


دبیر همایش ملی گردشگری شاهرود از برگزاری چندین کارگاه آموزشی رایگان در حاشیه برگزاری این همایش در دانشگاه شاهرود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر حبیب الله قاسمی گفت: در طول برگزاری همایش ملی گردشگری شاهرود چندین کارگاه آموزشی از جمله کارگاه آموزشی- تفریحی  در پیست سوارکاری پارتیان، کارگاه آموزشی بازاریابی در صنعت گردشگری، کارگاه نگارش متون آکادمیک و مکاتبات بین المللی ویژه گردشگری و کارگاه آموزشی کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی در گردشگری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کارگاه رایگان آموزشی- تفریحی در پیست سوارکاری پارتیان در نظر دارد با آموزش مفرح سوارکاری برای مهمانان همایش اوقات خوشی را فراهم کند.

قاسمی افزود: کارگاه آموزشی نگارش متون آکادمیک و مکاتبات بین المللی  نیز با ارائه گواهی شرکت در کارگاه در حاشیه همایش برگزار می شود.

دبیر همایش ملی گردشگری شاهرود ادادمه داد: کارگاه کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی و Google earth در گردشگری نیز  با تدریس دکتر سعید جوی زاده، مهندس الهام شمس آبادی و فائزه خداکرمی  در حاشیه همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی بازیابی در صنعت هم توسط توسط شرکت سپنتابالابان سپهر به صورت رایگان در طول برگزاری همایش برگزار می شود.

قاسمی بیان داشت: علاقمندان جهت ثبت نام در  کارگاه ها  می توانند تا پایان مردادماه از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 10 الی 14 با دبیرخانه همایش تماس بگیرند

دبیر همایش ملی  توسعه گردشگری شاهرود، برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه های توریستی شاهرود را از دیگر برنامه های جنبی این همایش عنوان کردو گفت: به منظور معرفی بهتر و بیشتر  جاذبه های توریستی شاهرود، از کلیه علاقمندان دعوت به عمل می آید تا تصاویر مرتبط خود را به آدرس همایش به نشانی tourism@shahroodut.ac.ir ارسال کنند.

همایش ملی گردشگری شاهرود چهارشنبه چهار شهریور ماه سال جاری به مدت سه روز در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد.

تعامل صاحب­نظران و نخبگان بخش گردشگری درباره طرح چالش­ها و آسیب­شناسی در زمینه گردشگری، شناخت توانمندی­ها و ظرفیت­های توسعه گردشگری، ارزیابی زیرساخت­های گردشگری و تدوین راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری در شاهرود به منظور رونق هرچه بیشتر گردشگری در این شهر از   جمله اهداف برگزاری این همایش است.

12345