اخبار و رویدادها: نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه شاهرود

نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴- ۱۷:۴۰:۴۰

نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه شاهرود

نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه شاهرود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود از نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور  به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد عطایی افزود: نشست معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه پنج کشور، صبح امروز با شرکت دانشگاه های شاهرود، سمنان، امام خمینی قزوین، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، صنعتی قم، فرزانگان سمنان (خواهران)، دانشگاه گرمسار، دامغان و دانشگاه اراک به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست مشکلات مربوط به جذب دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد طبق آئین نامه های پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مطرح و پیشنهاداتی جهت رفع این مشکلات ارائه شد.

دکتر عطایی اظهار داشت: تفویض اختیار به دانشگاه ها در تدوین و بازنگری برنامه های درسی و همچنین بررسی شیوه جدید پذیرش دانشجویان دکتری و نحوه برگزاری آزمون های دکتری از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: پیشنهادات این جلسه به دفتر برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال خواهد شد تا در همایش معاونان آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی کشور که شهریور ماه سال جاری برگزار می شود مورد بررسی قرار بگیرد. 

12345