اخبار و رویدادها: حمایت پارک علم و فناوری از طرح های کاربردی در حوزه گردشگری شاهرود

حمایت پارک علم و فناوری از طرح های کاربردی در حوزه گردشگری شاهرود
یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴- ۰۹:۰۰:۲۱



حمایت پارک علم و فناوری استان سمنان از طرح های کاربردی در حوزه گردشگری شاهرود

دبیر همایش ملی گردشگری شاهرود گفت: پارک علم و فناوری استان سمنان در رابطه با اجرای طرح های کاربردی در حوزه گردشگری این شهر اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر حبیت الله قاسمی افزود: در راستای هماهنگی های به عمل آمده بین مسئولان همایش ملی گردشگری شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان مقرر شد، مقالات برگزیده  کمیته علمی این همایش که به طرح های کاربردی در حوزه توسعه امر گردشگری در شهرستان شاهرود منجر شوند، در چارچوب ضوابط و مقررات پارک مورد حمایت مادی و معنوی قرار بگیرند.

وی تصریح کرد:  در همین راستا  ارائه دهندگان مقالات  در همایش ملی گردشگری شاهرود به پارک علم و فناوری استان سمنان معرفی تا از حمایت های مرکز رشد بهرمند شوند.

همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود (فرصت ها و چالش ها)  از چهارشنبه چهارم شهریور ماه تا جمعه ششم این ماه  در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

تعامل صاحب­نظران و نخبگان بخش گردشگری درباره طرح چالش­ها و آسیب­شناسی در زمینه گردشگری، شناخت توانمندی­ها و ظرفیت­های توسعه گردشگری، ارزیابی زیرساخت­های گردشگری و تدوین راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری در شاهرود به منظور رونق هرچه بیشتر گردشگری در این شهر از  از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

12345