اخبار و رویدادها: تصویب آیین نامه جدید پژوهانه اعضای هیات علمی در جلسه شورای دانشگاه

تصویب آیین نامه جدید پژوهانه اعضای هیات علمی در جلسه شورای دانشگاه
سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴- ۱۴:۰۱:۵۲



این آیین­ نامه به منظور ارتقای فعالیت­ های پژوهشی و هزینه ­کرد بودجه تحقیقاتی دانشگاه با سیاست­ های وزرات­ علوم، تحقیقات و فناوری تنظیم شده است.

این آیین­ نامه به منظور ارتقای فعالیت­ های پژوهشی و هزینه ­کرد بودجه تحقیقاتی دانشگاه با سیاست­ های وزرات­ علوم، تحقیقات و فناوری و بر اساس مأموریت اصلی حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه در راستای جهت دهی این تحقیقات به سمت تولید دانش و فناوری و تقویت زیرساخت های پژوهشی تهیه و تنظیم شده است.

در این آیین ­نامه ملاک امتیازات کسب شده اعضای هیات علمی از بخش تولیدات علمی شامل مقاله ­های علمی پژوهشی، ISI و نمایه شده معتبر، مقالات ارائه شده در کنفرانس­ های معتبر علمی داخلی و خارجی، تالیف و ترجمه کتاب، قرار دادهای پژوهشی با بخش صنعت و دانشگاه و پایان­ نامه­ های تحصیلات تکمیلی خصوصاً آن هایی که از خارج دانشگاه حمایت مالی شده، می­ باشد.

براساس آیین نامه جدید مقدار پژوهانه (گرنت) مشخص شده هر عضو هیات علمی برای یک سال بوده و نیازی به عقد قرارداد نمی­ باشد. جهت افزایش فعالیت­ های پژوهشی اعضای هیات علمی و تولیدات علمی مقدار گرنت نسبت به آیین­ نامه قبلی افزایش قابل توجهی یافته است. 

12345